728 x 90

توماس گرینفیلد: اکنون زمان آن است که رژیم ایران بابت دامن‌زدن به جنگ و بی‌ثباتی در خاورمیانه پاسخگو شود

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل
لیندا توماس گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل، روز چهارشنبه ۱۱ مهر در سخنانی که در جلسه شورای امنیت ایراد کرد با محکوم کردن دخالت‌های رژیم ایران در منطقه تأکید کرد «اکنون زمان آن است که حکومت ایران بابت دامن‌زدن به جنگ و بی‌ثباتی در خاورمیانه پاسخگو شود».
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به حملات موشکی رژیم ایران به اسراییل اضافه کرد که این نشان‌دهنده تشدید قابل توجه تنش در منطقه از سوی جمهوری اسلامی ایران است.
گرینفیلد در ادامه با فراخوان به اعضای شورای امنیت در اتخاذ یک «موضع‌گیری واحد» در مقابل اقدامات رژیم ایران در منطقه و حمله موشکی به اسراییل گفت که اعضای شورا می‌بایست با یک صدای واحد علیه این حمله بی‌دلیل حکومت ایران به یک عضو دیگر سازمان ملل موضع‌گیری کنند و عواقب جدی به سپاه پاسداران به‌خاطر اقدامات آن تحمیل شود.
وی اضافه کرد که جمهوری اسلامی با حمایت از گروه‌های نیابتی مانند حزب‌الله، حوثی‌ها، و دیگر گروه‌های مسلح در منطقه، به بی‌ثباتی دامن زده و بر لزوم پاسخ قاطع به اقدامات این حکومت تأکید کرد.
گرینفیلد در پایان سخنانش با هشدار به رژیم ایران افزود رژیم ایران مسئول اقدامات خود خواهد بود؛ و ما به‌شدت نسبت به اقدامات ایران، یا نیروهای نیابتی آن، علیه آمریکا یا اقدامات بیشتر علیه اسراییل هشدار می‌دهیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a787475-65f0-483e-84f4-d15784c6cf7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات