728 x 90

-

زندانیان سیاسی ارژنگ داودی، خواستار جلوگیری از اجرای حکم اعدام علی صارمی شد

-

ارژنگ داودی
ارژنگ داودی
ارژنگ داودی معلم، شاعر، نویسنده، و از زندانیان سیاسی، طی نامه‌یی به مجامع سازمانهای بین‌المللی و حقوق‌بشری حکم اعدام آقای علی صارمی از زندانیان سیاسی زندان گوهر دشت کرج را محکوم و از مجامع بین‌المللی خواستار جلوگیری از اعدام وی شد.

در قسمتی از نامه ارژنگ داودی به مجامع بین‌المللی با اشاره به اعدام مجاهد قهرمان حجت زمانی به دست دژخیمان رژیم آخوندی در زندان اوین آمده است: از تاریخ28 دی 83 تا 5خرداد 84 در بند آخر خطیهای زندان گوهردشت با زنده یاد حجت زمانی جانباخته راه آزادی میهن هم بندی و هم اتاقی بودم. در زمستان همان سال که دوران تبعید خود را در زندان مرکزی بندر عباس استان هرمزگان سپری می‌کردم مقارن با ایام عاشورا از خبر اعدام ناجوانمردانه این جوان 27ساله شوکه شدم.

اینک در زمستان 88 و باز هم مقارن با ایام عاشورا خبردار شدم که برای جناب آقای علی صارمی 62ساله یکی دیگر از هم بندیان در زندان گوهردشت حکم اعدام صادر شده است.
ضمن محکوم نمودن اینگونه احکام ظالمانه از سوی بی‌دادگاههای رژیم یادآور می‌شوم که در تمام کشورهای تحت حاکمیت استبداد مطلقه رنج سلول انفرادی، حبس، شکنجه، تبعید و حتی اعدام هیچ تاثیری در اراده سترگ مبارزان راه آزادی و دمکراسی نداشته، ندارد و نخواهد داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79e8853c-c00a-4b32-8ae8-7a7530cdc557"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات