728 x 90

دخالتهاي رژيم,

شیخ جمعه الدوار از شیوخ الانبار: حاکمان فعلی عراق فاسد هستند و با رژیم ایران شریک هستند

-

شیخ جمعه الدوار از شیوخ الانبار
شیخ جمعه الدوار از شیوخ الانبار
شیخ جمعه الدوار از شیوخ الانبار در مصاحبه با تلویزیون البابلیه حاکمان عراق را فاسد خواند و گفت: حاکمان فعلی عراق فاسد هستند و با رژیم ایران شریک هستند وی افزود، در حال حاضر شبه‌نظامیان عراق را اشغال کرده‌اند، اطلاعات رژیم ایران و شبه‌نظامیان که طرح و برنامه رژیم ایران را اجرا می‌کند و عصائب اهل حق و ارتش مختار رهبران تحصن را به قتل رسانده‌اند... گروه عصائب وارتش مختار و شبه‌نظامیان رژیم ایران و سپاه پاسداران و سپاه قدس و سپاه بدر در همه استانها هستند، اینها هستند که فتنه‌انگیزی می‌کنند... رژیم ایران در تلاش است که عراق را کامل تحت سلطه خود درآورد و از عراق به‌عنوان میدانی برای حمله به کشورهای عربی استفاده می‌کند.
وی افزود: همه انفجارها توسط شبه‌نظامیان رژیم ایران اجرا می‌شود، امروز مساجد را منفجر می‌کنند و فردا حسینیه‌ها را منفجر می‌کنند.
شیخ جمعه الدوار افزود بسیاری از پولهای به یغما رفته مردم عراق را دولت عراق به شبه‌نظامیانی می‌دهند که به سوریه می‌روند، شبه‌نظامیان عصائب، سپاه بدر، سپاه قدس سپاه پاسداران که به سوریه می‌روند، حقوق و پشتیبانی همه آنها از خزانه عراق است. این ارتشی که مالکی دارد ارتش فرقه‌گرای مالکی است و ارتش عراق نیست هدف آنها تصفیه فیزیکی کسانی است که با اشغالگری رژیم ایران در عراق مخالفند. نیروهای امنیتی میدان احرار در موصل را از چهار طرف محاصره کرده‌اند ما که شیوخ بزرگ منطقه بودیم سراغشان رفتیم تا راه باز کنیم ولی به ما شلیک کردند که دو نفر شهید شدند. این نظامیان رنگ و بویی از ارتش عراق نبرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79add272-0ece-4b16-a7e3-a3139085ad75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات