728 x 90

-

بازتاب ترور شیخ قاسم المشهدانی سخنگوی متحصنان در منطقه غزالیه بغداد

-

نقشه عراق
نقشه عراق
نیروهای جنایتکار مالکی به جمعیت تشییع کننده پیکر شیخ قاسم المشهدانی شلیک کردند. به گزارش تلویزیون البابلیه، مردم علیه مالکی و رژیم ایران شعار دادند. بر اساس این گزارش خطبای بغداد دولت مالکی را مسئول قتل شیخ قاسم المشهدانی می‌دانند.
متحصنان رمادی گفتند دولت مالکی با تکیه بر شبه‌نظامیان فرقه‌گرا بنا شده است و این شبه‌نظامیان خون عراقیان را می‌ریزند تا اربابانشان در خارج عراق را راضی کنند. به گزارش تلویزیون الغربیه متحصنان گفتند ارگانهای امنیتی مالکی در پشت همه ترورهای برنامه‌ریزی شده است. آنها تهدید کردند در صورت استمرار این وضعیت به گزینه‌های جدیدی پناه می‌برند.
ایاد علاوی رهبر العراقیه جنایت ترور شیخ قاسم المشهدانی سخنگوی متحصنان در منطقه غزالیه در بغداد را محکوم کرد و گفت این تهاجمات در کادر یک استراتژی است که می‌خواهد عراق را وارد جنگ مذهبی کند. به گزارش تلویزیون الغربیه ایاد علاوی با شدیدترین عبارتها انفجارهای جنایت‌کارانه در عراق و ترور شیخ قاسم المشهدانی را محکوم کرد.
هیأت علمای مسلمین عراق طی بیانیه‌یی جنایت ترور شیخ قاسم المشهدانی را در چارچوب سلسله قتلهای زنجیره‌یی جهت هدف قرار دادن فعالان قیام مردمی عراق دانست. به گزارش تلویزیون الرافدین هیأت علما مالکی را مسئول انجام این عمل زبونانه دانست. هیأت علمای مسلمین در بیانیه خود یادآور شد که شیخ قاسم المشهدانی هفته گذشته در نماز جمعه منطقه غزالیه جنایات نیروهای ویژه مالکی موسوم به سوات را محکوم کرد و گفت: ما در قبال این ترورها و کشتارها هرگز سکوت نخواهیم کرد. ما در این ایام کشته می‌شویم همان‌طور که حسین بن علی کشته شد. در همه زمانها فرعون و ابن زیاد وجود دارند. در همه زمانها موسی و حسین هم وجود دارند.
از سوی دیگر مجمع فقهی علمای بزرگ عراق اعلام کرد در اعتراض به هدف قرار دادن برنامه‌ریزی شده سمبلها و شخصیتهای اهل تسنن و ائمه و سخنوران آن، همه مساجد بغداد بعد از نماز جمعه تا اطلاع ثانونی بسته می‌شود. آنها اعلام کردند دولت مالکی راه را برای شبه‌نظامیان و تصفیه سمبلهای اهل تسنن و رهبران خیزش مردم باز می‌کند.
به گزارش تلویزیون بغداد اهالی منطقه الصوفیه در رمادی در محکومیت دستگیری 45تن از اهالی این منطقه به دست نیروهای ویژه مالکی موسوم به سوات، در برابر ساختمان استانداری در مرکز شهر، تظاهرات گسترده‌یی برپا کردند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/705cd52d-1fa5-4453-8487-43977348ecd2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات