728 x 90

سوريه,

تسلط رزمندگان سوری بر جاده دمشق - حلب

-

انهدام تانکهای دیکتاتور سوریه در  حومه حلب
انهدام تانکهای دیکتاتور سوریه در حومه حلب
گردانهای ارتش آزادی سوریه در جنوب حلب، منطقه شیخ سعید را به کنترل کامل خود درآوردند. رزمندگان ارتش آزادی سوریه با درهم کوبیدن پایگاههای اسد در این منطقه تانکها، زرهیها و مهمات این پایگاهها را به غنیمت گرفتند.
به کنترل درآمدن این منطقه که بر جاده دمشق - حلب مشرف است، مواضع انقلابیون را در حلب و حومه آن تقویت می‌کند.

انقلابیون سوری در درعا یک پایگاه نظامیان بشار اسد را به کنترل خود درآوردند. رزمندگان ارتش آزادی با درهم کوبیدن این پایگاه و از پای درآوردن همه نظامیان بشار اسد چهار تانک و میزان زیادی مهمات به غنیمت گرفتند.
درگیریها در دمشق و حومه آن بین رزمندگان ارتش آزادی سوریه و نظامیان اسد به‌شدت ادامه دارد. گردانهای ارتش آزادی سوریه در اطراف کمپ فلسطینی یرموک در دمشق و اطراف اداره پشتیبانی نظامی در حومه دمشق و چند منطقه دیگر با نظامیان بشار اسد درگیر شدند و ضربات سنگینی به آنها وارد کردند.
ارتش آزادی سوریه اعلام کرد گردانهای ارتش آزادی در دمشق بعد از به کنترل درآوردن ایستگاه قطار منطقه القدم و استحکام مواضعشان دست به پیشروی در این منطقه زدند.

هیأت عمومی انقلاب سوریه اعلام کرد، رزمندگان ارتش آزادی سوریه در ادلب به فرودگاه نظامی النیرب تهاجم نمودند و آن را با سلاحهای سنگین هدف قرار دادند.
درگیریهای شدید بین انقلابیون سوری و نظامیان اسد در اطراف این فرودگاه ادامه دارد. در حلب و دیرالزور نیز رزمندگان ارتش آزادی فرودگاههای نظامی کویرس و فرودگاه نظامی دیرالزور را با سلاحهای سنگین هدف قرار دادند و خسارات سنگینی به این فرودگاهها وارد کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d0c8be7-8e6c-4c02-bedb-af38ee867d2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات