728 x 90

اشک تمساح و فرافکنی خامنه‌ای خلیفه ارتجاع بعد از چهار دهه تبعیض و سرکوب و جنایت علیه هموطنان اهل تسنن

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

اشک تمساح و فرافکنی خلیفه ارتجاع

بعد از چهار دهه تبعیض و سرکوب و جنایت علیه هموطنان اهل تسنن

و خیانت و تفرقه‌اندازی در فلسطین و کشتار اهل تسنن در عراق

تلویزیون رژیم – ۲۶ شهریور ۱۴۰۳:

مجری: رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از علمای اهل سنت سراسر کشور حفاظت از هویت گران‌سنگ امت اسلامی را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن گفتند موضوع امت اسلامی به هیچ‌وجه نباید فراموش شود.

خامنه‌ای: سال‌ها است بر روی واژه امت اسلامی بالخصوص متعمداً تکیه می‌کنم که ما فراموش نکنیم که یک امت هستم، بله یک ایرانی هستیم بعضی عراقی هستیم بعضی شامی هستیم و غیرذالک لکن این مرزها حقیقت امت اسلامی را تغییر نمی‌دهد همه سعی دشمنان اسلام این بوده است که ما را نسبت به هویت واحده‌ای که اسمش امت اسلامی است بی‌تفاوت کنند. این نمی‌شه که من خودم را مسلمان بدانم اما از رنجی که یک مسلمان در میانمار یا در غزه یا در هند یا در فلان جا می‌کشه خودم را غافل بدانم این امکان نداره این خلاف تعالیم اسلامی و اصول اسلامی است.

مجری: رهبر انقلاب اسلامی علمای اهل سنت را به تکیه بر هویت اسلامی و امت اسلامی فراخواندند و با اشاره به طراحیها و فعالیت‌های سابقه‌دار بدخواهان برای دامن‌زدن به اختلاف‌های مذهبی در جهان اسلام به‌ویژه در ایران خاطرنشان کردند آنها با استفاده از ابزارهای فکری، تبلیغی و اقتصادی به‌دنبال جداسازی شیعه و سنی در کشور ما و هر منطقه دیگر اسلامی هستند.

امروز یکی از واجبات قطعی حمایت از مظلومان غزه و فلسطین است و اگر کسی از این تکلیف سرپیچی کند قطعاً نزد پروردگار مورد سؤال قرار خواهد گرفت.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c65f0d4-c812-42d8-be89-e756b896e714"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات