728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

اعتراف روحانی به شکست رژیم در جنگ با ماهواره و دنیای ارتباطات

-

آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی
آخوند روحانی در تلاش شیادانهٴ برای ارائهٴ خودش به‌عنوان یک چهرهٴ متفاوت از آخوندهای حاکم، به شکست رژیم در سد کردن امواج انقلاب ارتباطات به روی مردم و جوانان ایران اعتراف کرد.

روحانی که امروز (شنبه 27اردیبهشت) در یک مراسم دولتی تحت عنوان «مراسم پایانی چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات» سخنرانی می‌کرد، در حالی که می‌کوشید وحشت و خصومت رژیم قرون‌وسطایی آخوندها با هر پدیده نو را دغدغه برای ایمان جوانان جلوه دهد گفت: «چرا این همه در تزلزل هستیم… فکر می‌کردیم اگر ویدئو وارد کشور شود، ایمان جوانان پر می‌زند، سالهای اول انقلاب دغدغه ما این بود که مبادا یک دستگاه ویدئویی وارد کشور شود… دیدیم آمد و به همه خانه‌ها رخنه کرد و بر ایمان جوانان اثر منفی نگذاشت».

آخوند روحانی سپس به شکست رژیم در جنگ با ماهواره نیز اعتراف کرد و گفت: «بعدها غصه دیگری شروع شد که با ماهواره‌ها چه کنیم… آمدیم و در پشت بام‌ها و بالکنها با آن مبارزه کردیم، اما تأثیری نداشت».

آخوند روحانی که با این سخنان تلاش می‌کرد خود را مخالف بگیر و ببندهای رایج جلوه دهد، اما نتوانست ماهیت سرکوبگر و امنیتی خود را بپوشاند و در یک جداسازی شیادانه میان آزادی فردی در دنیای مجازی با آزادی بیان، گفت: «مصلحت ما در زمینه سیاسی فقط امنیت و اسرار ملی است، نه چیز دیگر». اظهارات روحانی در عین فریبکاری، یک بار دیگر بن‌بست و جنگ درونی رژیم بر سر دو خط متفاوت باند خامنه‌ای و باند رفسنجانی ـ روحانی برای مقابله با خطر انفجار اجتماعی را به نمایش گذاشت. باند ولی‌فقیه از آن وحشت دارد که باز شدن هر گونه رخنه‌یی در سد اختناق به شکستن این سد و جاری شدن سیلی که تمام رژیم را با خود می‌برد، خواهد انجامید و باند دیگر اصرار می‌ورزد اگر سوپاپ اطمینانی در این دیگ عظیم بخار ایجاد نشود، انفجار مهیبی که در راه است، تمامی رژیم را به باد فنا می‌دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6af45198-95a8-408c-9c94-103bc14f176f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات