728 x 90

اتمي رژيم ,

کیهان آخوندی، بر غنی‌سازی20درصد به‌عنوان اهرمی برای ورود به مذاکرات اتمی، تأکید کرد

-

رژیم آخوندی بر ادامه غنی سازی اورانیوم اصرار میورزد
رژیم آخوندی بر ادامه غنی سازی اورانیوم اصرار میورزد
روزنامه کیهان متعلق به ولی‌فقیه ارتجاع در یادداشت سیاسی امروز خود تحت عنوان ”دوباره نگاه کنید“ نوشت:
شاید هیچ‌کس، نه غربیها و نه داخلیها تصور نمی‌کرد خبر آغاز غنی‌سازی اورانیوم تا 20 درصد در خاک ایران به این زودیها اعلام شود. غرب اکنون با صحنه‌ای در برنامه هسته‌ای ایران مواجه است که نمی‌تواند از تبعات استراتژیک و مذاکراتی آن بگریزد.
وقتی ایران غنی‌سازی 20 درصد را آغاز کرد کاملاًًً روشن است که دیگر هرگز به مرحله ماقبل آن که غنی‌سازی در حد 5-5/3 درصد است بازنخواهد گشت.

کیهان ولی‌فقیه مدعی شد: طرفهای غربی دیر یا زود ناچارند دوباره پای میز مذاکره با ایران برگردند. در واقع جز مذاکره هیچ راه دیگری پیش پای آنها نیست… . در هرگونه مذاکرات آتی، غنی‌سازی 20 درصد از دید ایران کف مذاکرات و غیرقابل گفت وگو خواهد بود. اگر غربیها تا به‌حال شانسی داشتند که فعالیت ایران را در حد 5 درصد نگه دارند حالا دیگر این شانس را از دست داده‌اند و باید ایران را به‌عنوان کشوری که اورانیوم را بیش از حد مورد نیاز برای تامین سوخت راکتورهای قدرت آب سبک، غنی‌سازی می‌کند بپذیرند همان‌طور که قبلا آن را به‌عنوان یک کشور دارای توان غنی‌سازی زیر 5 درصد پذیرفتند. یعنی یک گام ایران به پیش و گام دیگر غرب به عقب.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/699a6b23-9b82-4339-8f1b-73e9c5ed659b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات