728 x 90

پیام خامنه‌ای درباره تحولات لبنان بدون اشاره به حسن نصرالله

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

خامنه‌ای خلیفه ارتجاع روز شنبه ۷ مهر در پیامی درباره تحولات اخیر لبنان، بر حمایت قاطع از حزب‌الله تأکید کرد.

خامنه‌ای بدون اینکه به کشته شدن و سرنوشت حسن نصرالله و حمله سنگین به‌مقر حزب‌الله در بیروت اشاره کند، در حالی که خود عامل اصلی جنگ‌افروزی و کشتار مردم بی‌گناه منطقه است، مدعی شد: همه باید کنار حزب‌الله بایستند!

با وجود اینکه شب گذشته، تعدادی از نیروهای وابسته به سپاه، بسیج و دیگر ارگان‌های رژیم در خیابان‌های تهران تجمع کرده و با شعارهای توخالی خواستار واکنش به حمله اسرائیل شده بودند، خامنه‌ای به این هیاهو وقعی ننهاد و هیچ فرمان یا توصیه‌ای، حتی پس از خبر کشته شدن حسن نصرالله، به نیروهایش نداد.

خامنه‌ای در پیام خود گفت: لبنان به فضل الهی دشمن متجاوز را از عملکرد خود پشیمان خواهد کرد و نیروهای مقاومت در منطقه، به‌ویژه حزب‌الله که در خط مقدم قرار دارد، سرنوشت این منطقه را رقم خواهند زد. او افزود که تمام نیروهای مقاومت در منطقه در کنار حزب‌الله ایستاده و از آن حمایت می‌کنند.

وی همچنین تأکید کرد که دشمنان توان وارد کردن آسیب جدی به ساختار قوی حزب‌الله را ندارند، و رژیم صهیونیستی را به ناتوانی در ضربه زدن به این نیروی مقاومت متهم کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/65302292-3ab4-4624-a706-199989db6de8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات