728 x 90

زندانیان سیاسی,

یورش به اتاقهای زندانیان سیاسی زندان گوهردشت و تخریب و غارت وسایل آنها

-

یورش گارد ویژه به زندان گوهردشت کرج
یورش گارد ویژه به زندان گوهردشت کرج
طبق آخرین گزارشات رسیده از سالن 12 زندان گوهردشت ، دست‌اندرکاران زندان، هم‌چنان به آزار و اذیت و ضبط لوازم شخصی زندانیان می‌پردازند.
به گفته منابع مطلع مدتی است دست‌اندرکاران زندان طی اقدامی غیرقانونی زندانیان را مجبور به تحویل لوازم شخصی و انتقال لوازم به انبار می‌کنند تا جایی که برای این کار به اتاق‌های زندانیان یورش برده و لوازم آنها را تخریب و ضبط می‌کنند.

به گفته زندانیان قدیمی، وسایلی که دست‌اندرکاران سرکوبگر زندان ضبط و به انبار منتقل می‌کنند هرگز به زندانیان باز نمی‌گردد و بارها مشاهده شده است که لوازم شخصی زندانیان سر از بازار سیاه درمی‌آورد.
لازم به ذکر است که لوازم را زندانیان با هزینه‌های شخصی خود تهیه کرده و گاها با هزینه‌های گزاف از دست‌اندرکاران زندان خریداری کرده‌اند.

در همین رابطه بعدازظهر روز یکشنبه 11مهر دست‌اندرکاران زندان، زندانی سیاسی افشین بایمانی را با بهانه‌یی به مدیریت زندان احضار کرده و در نبود او شجاعی مسئول بند به همراه چند نفر از پرسنل گارد زندان به سالن 12 آمده و به اتاق این زندانی و اتاق دو تن دیگر به نامهای علی مشهدی کاظم و شهرام پورمنصوری یورش برده‌اند و تمامی لوازم شخصی و ضروری آنها را تخریب و تعدادی را ضبط و با خود برده‌اند.

به گفته زندانیان در پی اعتراض این سه زندانی به تخریب و ضبط غیرقانونی لوازمشان، توسط دست‌اندرکاران مورد ضرب و شتم قرار گرفته و تهدید به پرونده‌سازی جدید شدند.
زندانیان از رفتار غیرانسانی و غیرقانونی دست‌اندرکاران سرکوبگر زندان به ستوه آمده و از تمامی نهاد و سازمانهای حقوق‌بشری خواهان توجه و اقدام نسبت به این موضوع شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63d5b5b8-f341-47f8-adfa-b5d44ed10206"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات