728 x 90

نمای روز – این همه تعلل در واکسیناسیون برای چیست؟

وقتی دامنهٔ مطالبات مردم بالا گرفت و کارشناسان حکومتی هم از ضرورت واکسیناسیون گفتند، روحانی برای توجیه تعلل و فرار از واکسیناسیون گفت:

آخوند روحانی ـ ۱۸بهمن ۹۹: مشکلات خاص خودش را دارد... حالا اگر همه واکسن هم فراهم باشد امکانات تزریق واکسن به‌گونه‌یی نیست که در یک روز و دو روز بشود انجام داد... اگر بخواهد واکسن اجرا بشود خب ۷ماه، ۸ماه، ۱۰ماه...

چه منافعی پشت تعلل و فرار از واکسیناسیون است؟

طریقت: متأسفانه ما مبتلای یک مدیریتی هستیم که همزمان با تعارض منافع درگیره.

روزنامه حکومتی آرمان ۱۸بهمن ۹۹: علی کرمی متخصص بیوتکنولوژی پزشکی ضمن اعتراض به نخریدن واکسن معتبر گفت: ۱۲واکسن در لیست کوواکس وجود دارد که به فروش می‌رسد و نمی‌دانیم چرا این واکسن‌ها خریداری نمی‌شود.

علی کرمی: من می‌خواهم وزارت بهداشت می‌شود لطف کنند دلایل انتخاب این واکسن‌شان را بدهند؟ خود بنده هم بهم اختیار بدهند اسپوتنیک را نمی‌زنم.

روزنامه حکومتی همدلی ۱۸بهمن ۹۹ ضمن اعتراض به تعلل در واکسیناسیون نوشت: امروز واکسیناسیون سریع مردم، خواست عمومی جامعه است. موقعی که مردم خبر واکسیناسیون را در امارات و قطر و عربستان و عمان و بحرین و کویت و ترکیه می‌شنوند، این را حق طبیعی خود می‌دانند که هر چه سریع‌تر به واکسن دسترسی پیدا کنند.

تلویزیون رژیم ۱۶بهمن ۹۹ - دکتر نوریزاده: ما ۶ماه تو مطالعات واکسن عقب بودیم اینها را چه کسی باید پاسخ بدهد؟

رائفی پور: کلاً داروهای کرونا توی دنیا ۱۱۰۰۰هزار نفر آزمایش شده بود چقدرش باید ایرانی می‌بودن یک درصدش ۱۱۰نفر، مشکل آنجا است که ۳۵۰۰نفرش ایرانی بودن... مگر ما موش آزمایشگاهی این شرکت‌هایم؟

راستی! پشت این آزمایش‌های جنایتکارانه کیست؟

علت تعلل در واکسیناسیون و استفاده از مردم برای آزمایش چیست؟

چه کسی از روز اول مخالف قرنطینه و درمان بود؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/619954c6-a953-4684-84eb-16484a5f1ddd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات