728 x 90

-

مدافعان حریم بشار اسد

-

هلاکت پاسداران و فرماندهان  رژیم درسوریه
هلاکت پاسداران و فرماندهان رژیم درسوریه
تلفات پاسداران و بسیجیهای رژیم در سوریه روزافزون است و رسانه‌های رژیم همه روزه اخبار هلاکت سرکردگان سپاه و اعضای بسیج ضدخلقی در سوریه را منعکس می‌کنند.
از شروع عملیات اخیر نیروهای رژیم اسد با کمک نیروها و مزدوران رژیم آخوندی موسوم به‌عملیات محرم، روزانه در شهرهای مختلف ایران اجساد کشته شدگان این جنگ تجاوز کارانه و ضدمردمی دفن می‌شوند.

روز 20آبان 94 پاسدار علی شمخانی دبیرشورای امنیت رژیم گفته بود حدود 50نفر از نیروهای رژیم در ”عملیات محرم“ کشته شده‌اند.
”عملیات محرم “از ابتدای ماه محرم و با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه، توسط ارتش بشار اشد و واحدهای سپاه پاسداران و حزب‌الشیطان آغاز شد که با مقاومت شدید رزمندگان مقاومت سوریه موا جه شد، و تا کنون نتیجه‌یی برای نظام بشار اسد و رژیم آخوندی نداشته است، بلکه تلفات نیروهای آنها را نیز افزایش داده است.

البته تلفات سپاه پاسداران ضدخلقی و بسیج ضد‌مردمی رژیم منحصر به ”عملیات محرم“ نیست،
بنا برگزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا 5تیر 94 از مجموع 400 کشته از نیروهای رژیم در سوریه که این خبرگزاری حکومتی دجالگرانه از آنها به‌عنوان مدافعان حرم حضرت زینب نام برده! تنها در خراسان رضوی 79نفر تشییع و به خاک سپر‌ده شده‌اند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم آمار کشته شده‌های سپاه و بسیج از استانهای مختلف کشور که در جنگ سوریه کشته شده‌اند، در حال افزایش است و تنها در اصفهان 50نفر از نیروهای سپاه و بسیج کشته شده‌اند.

رژیم آخوندی که به اذعان خودش با 400کشته ماشین جنایاتش در سوریه به گل نشسته بود، دست به دامان روسیه شد تا به خیال خود تحت پشتیبانی بمبارانهای هوایی سنگین این کشور، با کشتار و عقب راندن رزمندگان سوری، بشار اسد جنایتکار را سرپا نگهدارد. اما آنچه در این عرصه نیز درو کرد هلاکت پی‌درپی پاسداران جنایتکار و شکستشان درصحنه رویارویی با مردم و رزمندگان ارتش آزاد سوریه بود.

سرکردگان سپاه ضدخلقی کشته شدن نیروهای رژیم را در راستای حفظ عمق استراتژیک نظام و حفاظت از نظام بشار اسد توجیه می‌کنند.

پاسدار حسین سلامی جانشین سرکرده سپاه پاسداران ضدخلقی در گفتگو با تلویزیون شبکه خبر رژیم 5آبان 94 امنیت نظام بشار اسد درسوریه را امنیت رژیم دانست و گفت ”‌ما برای سوریه یک ارزش استراتژیک فوق‌العاده‌ای قائل هستیم. امنیت بخش‌های مهمی از جهان اسلام، و امنیت ملی سوریه و امنیت ملی ما به‌هم گره خورده. درک این واقعیت امروز فلسفه اصلی حضور ماست“.
روزنامه حکومتی وطن امروز 18آبان 94 ضمن سوزوگداز نسبت به نیروهای تلف شده رژیم درجنگ سوریه، به انبوه کشته شدگان از نیروهای رژیم در یک محله تهران اشاره کرده و بانام بردن از تعدادی ازآنها امنیت نظام را مرهون آنها دانسته ” «امنیت این روزهای ما بدهکار خون شهدای مدافع حرم است».

ولی‌فقیه ارتجاع 10آبان 94 در دیدار با با سفرا و کارداران رژیم به این واقعیت اشاره کرد که اگر رژیم درسوریه دخالت نمی‌کرد کار نظام در داخل کشور مشکل می‌شد. خامنه‌ای در این زمینه گفت ”خدا می‌داند در داخل مرزها، با چه مشکلات و ضربات عجیبی، دست به گریبان می‌شدیم“

علی خامنه‌ای در همین دیدار با اعتراف به شکست در سوریه گفت: «ادعا نمی‌کنیم به همهٴ اهداف خود رسیده‌ایم یا حتی نزدیک شده‌ایم، چون اجرای سیاست خارجی انقلابی در عمل با برخی غفلتها، کم‌کاریها، ناهوشمندیها و موانع خارجی همراه بوده است»
ملاحظه می‌شود که جنگ تجاوزکارانه رژیم درسوریه و دمیدن بر تنور آن توسط نظام آخوندی تا کنون برای مصون نگاه داشتن نظام از مشکلات در داخل کشور بوده است. اما با وجود این‌که رژیم تمام ظرفیت هایش را درسوریه به‌کار گرفته است، اکنون سیاستش درسوریه به گل نشسته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e51747a-d8c3-459f-abc9-e923cd2c3603"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات