728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

انعکاس گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در رسانه‌های خبری و اجتماعی و تلویزیونها و روزنامه‌های معتبر

-

انعكاس گردهمايي بزرگ مقاومت در رسانه ها
انعكاس گردهمايي بزرگ مقاومت در رسانه ها
 
الاخباریه:‌ پیام ایرانیهای حاضر در گردهمایی پاریس، روشن است. زمان سرنگونی این رژیم فرا رسیده است

الاخباریه گزارش داد:‌ دهها هزار تن از فرزندان مردم ایران از صبح زود به این کنفرانس و جشنواره آمدند تا اعمال رژیم آخوندی را محکوم کنند و آنچه را که رژیم ایران از فرقه‌گرایی و تروریسم در منطقه و جهان انجام می‌دهد، را رد کنند.
هیأتهای سوری و لبنانی و فلسطینی و آمریکایی و اتحادیه اروپا همگی بر این نکته تأکید کردند که رژیم ایران، پایه تروریسم است و مبارزه با تروریسم از سرنگونی این رژیم شروع می‌شود که خطری برای منطقه و جهان را شکل می‌دهد. پیام ایرانیهای حاضر در اینجا، روشن است. زمان سرنگونی این رژیم فرا رسیده است. رژیمی که در هر جا قدم گذاشته، ویرانی و خونریزی به‌دنبال داشته است/. آنچه که در سوریه و یمن و کشورهای دیگر روی می‌دهد شاهدی بر این است که در کشورهای دیگر هم که رژیم ایران تلاش می‌کند به آنجا برسد، اتفاق بیفتد. این رژیم بر یک اندیشه سوار است و آنهم صدور انقلاب است. این رژیم به‌دلیل وضعیت داخلی و رد کرد آن از سوی جامعه جهانی و جامعه ایران در بالاترین بحرانهایش به‌سر می‌برد. ایرانیهایی که از اقصا نقاط جهان به اینجا آمده‌اند پیام‌ آنها روشن است می‌خواهند جامعه جهانی در کنار مردم ایران قرار بگیرد.
الاخباریه همچنين  گزارش داد؛ جان بولتون نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل‌متحد در سخنرانی خود در کنفرانس پاریس به اعمال تحریمهای اقتصادی بیشتر علیه رژیم ایران فراخواند و گفت که رئیس‌جمهور آمریکا به‌طور کلی مخالف رژیم ایران است.

 

 
ایلاف: مریم رجوی خطاب به جهان گفت‌ سرنگونی رژیم ایران ممکن شده است
 مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران تأکید کرد که سرنگونی رژیم ایران در چشم‌انداز قرار گرفته است تا یک جایگزین دموکراتیک جایش را بگیرد.
مریم رجوی به طرد این رژیم از سازمان ملل فراخوان داد و خواهان واگذاری کرسی ایران به مقاومت ایران و درج اسم سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی و خلع ید این رژیم از منطقه و تحویل دادن خامنه‌ای و رهبران این رژیم به‌دست عدالت به‌دلیل نقض حقوق‌بشر و ارتکاب جنایات ضدبشری به‌خصوص کشتار سال ۱۹۸۸گردید.

 
مریم رجوی در سخنرانی خود که در پاریس برگزار شد و دهها هزار تن از ایرانیان خارج کشور و صدها شخصیت سیاسی و آکادمیک و مذهبی و رسانه‌یی در آن شرکت کرده بودند گفت در سال گذشته در چنین وقتی رژیم ولایت فقیه کمپ لیبرتی محل استقرار مجاهدین خلق در اطراف بغداد را با موشک مورد هدف قرار می‌داد تا مجاهدین را از بین ببرد ولی الآن این مقاومت ایران است که بعد از عملیات موفق انتقال مجاهدین از لیبرتی به خارج و بعد از پیروزیهای این مقاومت به رژیم تهاجم می‌کند.

وی افزود که این گردهمایی بعد از سه حادثه بزرگ است:‌
انتقال هزاران تن از اعضای مجاهدین خلق از عراق به خارج و شکست طرح خامنه‌ای برای نابود کردن مقاومت ایران و شکست سیاست مماشات آمریکا و اروپا در مقابل رژیم ایران و شکست خامنه‌ای در نمایش انتخابات یعنی شکست رژیم ولایت فقیه در کلیت آن...
 
 
روزنامه الوطن بحرین:‌ امیر ترکی فیصل گفت رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است
روزنامه الوطن بحرین نوشت: امیر ترکی فیصل در کنفرانس برگزار شده توسط اپوزیسیون ایران در پاریس گفت: رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.
وی افزود: خمینی تلاش کرد که انقلابها و کودتاها را به منطقه صادر کند.

امیر ترکی فیصل گفت: انتخابات در ایران غیردموکراتیک و نامشروع بود چرا که خامنه‌ای مثل همه مستبدان کاندیداها را تعیین می‌کرد. با تأکید بر آن‌که رفتار رژیم ایران طوری نیست که مانند یک رژیم دموکراتیک باشد.
امیر فیصل گفت بایستی مقامهای رژیم ایران به دادگاههای جنایی تحویل داده شوند.

شخصیتهای حاضر در گردهمایی اپوزیسیون ایران برگزار شده در پاریس خواستار حمایت از مبارزه مردم ایران به‌منظور تغییر و سرنگونی رژیم تهران شدند.

 
 
روزنامه الوطن افزود: «در گردهمایی، هیئتهای پارلمانی از انگلستان و ایتالیا و یک هیأت بزرگ از آلبانی به ریاست نخست‌وزیر سابق و یک هیأت از رهبری اپوزیسیون سوریه و شخصیتهایی از الجزائر به‌ریاست سید احمد عزالی و هیأت از پارلمان مصر، هیئتهای پارلمانی از فلسطین و اردن و تونس و هیئتهایی از کشورهای مختلف اروپایی شرکت داشتند.

گردهمایی همچنین شامل شاهدان ایرانی از داخل ایران و همچنین نمایشها و سرودها بود.
همچنین هزاران تن از اعضای مجاهدین خلق که انتقال آنها از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانی صورت گرفت، از طریق ماهواره از تیرانا در گردهمایی شرکت کردند.
 
 
العربیه:‌ امیر ترکی الفیصل رژیم ایران را بزرگترین حامی تروریسم در جهان دانست
 
 
العربیه امروز شنبه 10تیر 96 در گزارشی از گردهمایی پاریس نوشت: ”امیر ترکی الفیصل شنبه 1ژوئیه در سخنانی در کنفرانس اپوزیسیون ایرانی در پاریس گفت که رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است و تمام مسئولان رژیم ایران باید در دادگاه کیفری بین‌المللی محاکمه شوند“.
امیر ترکی الفیصل اضافه کرد: ”انتخابات در ایران، غیردموکراتیک و غیرمشروع است زیرا خامنه‌ای هم‌چون همه دیکتاتورها، نامزدها را تعیین می‌کند“.
العربیه در ادامه گزارش خود از گردهمایی پاریس نوشت: ”شخصیت‌های شرکت‌کننده در گردهمایی پاریس نیز خواستار حمایت از مبارزه مردم ایران برای تغییر و سرنگونی نظام تهران شدند“.
در این کنفرانس، هیئتهای پارلمانی از انگلستان و ایتالیا، هیأت بزرگی از آلبانی به ریاست نخست‌وزیر پیشین این کشور، هیأتی از رهبران اپوزیسیون سوریه، شخصیتهایی از الجزایر به ریاست احمد غزالی، هیأتی پارلمانی از مصر و هیئتهایی پارلمانی از فلسطین، اردن تونس و کشورهای اروپایی، مشارکت داشتند.
در این کنفرانس، شهادتهایی از ایران ارائه شد.
هزاران تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق که از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانی انتقال داده شده‌اند، از راه ویدیو کنفرانس در برنامه‌های کنفرانس شرکت کردند.


الوئام: امیر ترکی فیصل گفت:‌ قربانی اول جنایات خمینی مردم ایران بودند
در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس که ۱۰تیر ۹۶برگزار شد امیر ترکی فیصل سخنان مبسوطی در رد حکومت ولایت فقیه و ولایت خمینی و در تأیید مقاومت مردم ایران برای سرنگونی دیکتاتوری حاکم بر ایران ایراد کرد.
وی گفت: ”از شما برای دعوت مجدد من به گردهمایی سالانه خودتان تشکر می‌کنم. این یک تجمعی است که در آن ایرانیانی که ایران را به‌دلیل ظلم حکومت ولایت ترک کرده‌اند به همراه بسیاری از نمایندگان کشورهایی که از تروریسم این حکومت رنج دیده‌اند در آن شرکت می‌کنند. این حکومت بزرگترین حکومت حامی تروریسم است“.
وی تأکید کرد «خمینی تلاش می‌کرد انقلابات و کودتاها را به منطقه صادر کند»...


روزنامه عاجل: مریم رجوی دلایل سهولت سرنگونی رژیم ایران را تشریح کرد
 
 
 
روزنامه عاجل: مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران روز شنبه ۱ژولای ۲۰۱۷در گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس گفت سرنگونی رژیم ولایت فقیه حاکم بر ایران ممکن شده است.
رجوی در این گردهمایی افزود «رژیم ایران غیرقابل اصلاح است... هیچ راهی جز سرنگونی‌اش وجود ندارد».
وی گفت واقعیت این است که «سرنگونی رژیم ولایت فقیه به‌دلیل نارضایتی عمومی مردمی امری ممکن و در دسترس است چون یک نارضایتی عام مردمی وجود دارد».
رجوی به ۱۱تظاهرات بزرگی که با وجود سرکوب در سال گذشته انجام شده است اشاره کرد و گفت: چنین ابعادی از تظاهرات بی‌سابقه بوده و نشان‌دهنده یک خشم عمومی نسبت به رژیم فرقه‌گرای حاکم بر کشور است.
وی با اشاره به ضعف رژیم ولایت فقیه گفت: «آنان در سه‌ جنگ فرسایشی در خاورمیانه خودشان را گیر انداخته‌اند و اگر از هر کدام خارج شوند وضعشان خطرناک خواهد بود».

خانم رجوی تأکید کرد که «نیروهای با انگیزه برای تغییر وجود دارند که بسیار قوی هستند و شرایط فعلی را که زمینه‌ساز سرنگونی رژیم است تشخیص می‌دهند».
وی افزایش باور قدرتهای جهانی برای لزوم سرنگونی رژیم ولایت فقیه و اشتباه بودن سیاست مماشات را یادآوری کرد.
پیشتر مقاومت ایران اعلام کرده بود که این گردهمایی عظیم نماینده واقعی مردم ایران و صدای جایگزین دموکراتیکی است که با همه ایرانیان و اقوام مردم ایران‌زمین به دید تسامح و مساوات جنسی می‌نگرد و برای همه اقلیتهای قومی و مذهبی احترام قائل است.
در این گردهمایی دهها هزار ایرانی و صدها شخصیت با گرایشهای مختلف سیاسی از پنج قاره جهان از جمله هیاتهای پارلمانی و کارشناسان بانفوذ در سیاست خارجی و امنیت ملی از آمریکای شمالی و اروپا و شخصیتها و مسئولانی از کشورهای عربی و اسلامی حضور دارند.
 

 

مدیا اکسپرس:‌ رانجان کوماری از هند گفت: تحت رهبری خانم رجوی، می‌توان و باید آزادی را به ایران آورد

 

 

 

 

 

 

 

 مدیا اکسپرس:‌ هیأتهای فرانسوی و زنان در گردهمایی ایران آزاد در پاریس سخنرانی کردند

هیأت فرانسه شامل شهردار ویلپنت، دومینیک لوفور، آلان نری و میشل دو ووکولر بودند، شهردار شهری که در آنجا گردهمایی برگزار می‌شد از مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران استقبال کرد.

دیگر اعضای هیأت به نقض حقوق‌بشر در ایران اشاره کردند و گفتند فرانسه از حقوق‌بشر حمایت می‌کند. در کل هیأت فرانسوی از مقاومت ایران و از تلاشها برای ایجاد تغییر واقعی در ایران حمایت کردند. آنها همچنین به مریم رجوی و تلاشهایش برای آوردن دموکراسی به ایران اشاره کردند.

سناتور آلن نری از فرانسه گفت، ما از یک ایران آزاد حمایت می‌کنیم. ما متعهد به آرمان آنها شده‌ایم“.

مدیا اکسپرس افزود:‌هیأت زنان به رهبری رانجان کوماری از هند سخنرانی خود را با به اشتراک گذاشتن حمایتش از مقاومت ایران شروع کرد. کوماری گفت، ”تحت رهبری خانم رجوی، آنها می‌توانند و باید آزادی را به ایران بیاورند“. وی همچنین به تلاشها و پیشرفتی که انجام شده برای آوردن برابری زن و مرد در این جنبش، به‌طور مشخص علیه بنیادگرایی اشاره کرد. وی به نسلی از رهبران زن قدرتمند که بخشی از جنبش هستند، اذعان کرد.

کوماری گفت، ”این جنبش آماده است تا تغییر دموکراتیک در ایران را محقق کند. شما تقریباً به هدف رسیده‌اید. زنان با شایستگی این جنبش را به سمت آزادی و دموکراسی واقعی رهبری کردند... . پیروزی شما یک پیروزی برای همه زنان خواهد بود“.

این گردهمایی یادآور جنایتهای رژیم ایران علیه شهروندان خود و امنیت منطقه و جامعه جهانی است  
تلویزیون العربیه به پخش سخنرانی امیر ترکی فیصل پرداخت. امیر ترکی فیصل در سخنرانی خود با تشکر از خانم رجوی و سید احمد غزالی به‌خاطر دعوتش به کنفرانس سالانه گفت که در این کنفرانس فرزندان ایران شرکت دارند آنهاییکه از ظلم حکومت ولایت فقیه کشور را ترک کردند و همچنین نمایندگان بسیاری از کشورها در این جا حضور دارند که از تروریسم حکومت ولایت فقیه که بزرگترین حامی تروریسم است، بسیار رنج می‌برند.

این گردهمایی برای یادآوری جنایتهای این رژیم علیه شهروندان خود و علیه همسایگان و علیه امنیت و ثبات منطقه‌یی و بین‌المللی به جامعه جهانی است.

 

اسکای نیوز عربی: مریم رجوی در گردهمایی سالانه مقاومت ایران: سرنگونی رژیم ولایت فقیه حاکم بر ایران امری ممکن است

 

مریم رجوی به ۱۱تظاهرات بزرگی که با وجود سرکوب در سال گذشته انجام شده است اشاره کرد و گفت: «چنین ابعادی از تظاهرات بی‌سابقه بوده و نشان‌دهنده یک خشم عمومی نسبت به رژیم فرقه‌گرای حاکم بر کشور است».

خانم رجوی با اشاره به ضعف رژیم ولایت فقیه گفت «آنان در سه‌ جنگ فرسایشی در خاورمیانه خودشان را گیر انداخته‌اند و اگر از هر کدام خارج شوند وضعشان خطرناک خواهد بود».

پرزیدنت شورای ملی مقاومت تأکید کرد که «نیروهای با انگیزه برای تغییر وجود دارند که بسیار قوی هستند و این شرایط را که زمینه‌ساز سرنگونی رژیم است تشخیص می‌دهند».

وی افزایش باور قدرتهای جهانی برای لزوم سرنگونی رژیم ولایت فقیه و اشتباه بودن سیاست مماشات را یادآوری کرد.

در این گردهمایی دهها هزار ایرانی و صدها شخصیت با گرایشهای مختلف سیاسی از پنج قاره جهان از جمله هیاتهای پارلمانی و کارشناسان بانفوذ در سیاست خارجی و امنیت ملی از آمریکای شمالی و اروپا و شخصیتها و مسئولانی از کشورهای عربی و اسلامی حضور دارند.

 

سایت دیپلوماتیک آبزرور: گردهمایی عظیم برای یک ایران آزاد؛ دخالتهای رژیم ایران در منطقه را متوقف کنید

  

به مدت 38سال ایران به یک زندان بزرگ تبدیل شده است جایی که امروز 80میلیون در داخل کشور خودشان به‌گروگان ‌گرفته‌شده‌اند.

پیام ما: تغییر رژیم در ایران اجتناب‌ناپذیر است.
زمان آن فرا رسیده که جامعه بین‌المللی آرزوی مردم ایران برای تغییر رژیم توسط مردم ایران را به‌رسمیت بشناسد.

زمان آن برای همه دولتها فرا رسیده که با صلح بایستند و همه اقدامات ضروری را برای اخراج رژیم ایران از منطقه به‌طور مشخص سپاه پاسداران و نیروهای نیابتی‌اش از سوریه را انجام دهد.

برای گردهمایی عظیم یک ایران آزاد در اول ژوئیه 2017 در پاریس به ما بپیوندید.

در روز شنبه اول ژوئیه 2017 ما یک پخش مستقیم اینترنتی از این گردهمایی خواهیم داشت، بنابراین شما می‌توانید این واقعه مهم را از اول تا آخر روی این سایت ببینید.

 

واشینگتن تایمز: پخش مستقیم گردهمایی ایران آزاد ـ به پیش با مقاومت ایران، تغییر در دسترس است

واشینگتن تایمز با عنوان پخش مستقیم گردهمایی ایران آزاد ـ به پیش با مقاومت ایران، تغییر در دسترس است در شماره امروز خود نوشت:
روز شنبه ا ژوئیه 2017، ایرانیان از 5قاره در حمایت از مقاومت ایران درپاریس، فرانسه برای گردهمایی ایران آزاد تجمع می‌کنند تا که خواست اکثریت مردم ایران برای تغییر رژیم را منعکس کنند.

با عنوان ”به پیش با مقاومت ایران، تغییر رژیم دردسترس است ”، این گردهمایی همزمان با تداوم سرکوب و مداخله خودسرانه منطقه‌ای، صدور تروریسم و توسعه موشک بالستکیی توسط رژیم ایران می‌باشد که تأکیدی بر ضرورت سیاستی قاطع در برابر حکومت مذهبی حاکم می‌باشد.

این گردهمایی امتداد فعالیتهای گسترده علیه رژیم مذهبی در داخل ایران است که قبل از انتخابات نمایشی ریاست‌جمهوری شروع شد و از آنزمان ادامه و گسترش داشته است.

گروهی از برجسته‌ترین مقامات پیشین دوحزبی، نمایندگان کنگره و رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران که سخنران اصلی خواهد بود، در برابر شرکت کنندگان سخنرانی خواهند کرد.

نیوت گینگریچ، سناتور جوزف لیبرمن، لویی فری، تام ریج، مایکل موکیزی و ژنرال جرج کیسی در میان سخنرانان آمریکا می‌باشند.

 

 

تلویزیون العربیه الحدث؛ مریم رجوی:‌ جوانان مجاهدین خلق به مبارزه خود تا سرنگونی رژیم ولایت فقیه ادامه خواهند داد
تلویزیون العربیه الحدث نیز سخنرانی خانم رجوی را پخش کرد. مریم رجوی گفت: رژیم ایران، مجاهدین خلق را مسئول شکستش در انتخابات می‌داند وی افزود جوانان مجاهدین خلق به مبارزه خود تا سرنگونی رژیم ولایت فقیه ادامه خواهند داد

 

 

اسکای نیوز:‌ مقامهای فرانسوی از دولت و رئیس‌جمهور فرانسه خواستند که سیاستهایش در رابطه با رژیم ایران را تغییردهد

 اسکای نیوز از گردهمایی پاریس گزارش داد:‌ مقامهای فرانسوی از دولت فرانسه و رئیس‌جمهور ماکرون خواستند که سیاستهایش در رابطه با رژیم ایران تغییردهد آنها تأکید کردند که رژیم ایران به التزامات بین‌المللی‌اش احترام نمی‌گذارد و در امور کشورهای همسایه دخالت می‌کند

 انها گفتند آزادی شعار فرانسه است پس باید از مقاومت ایران برای دستیابی به آزادی وایستادگی در برابر بنیادگرایی دینی که رژیم تهران آن را نمایندگی می‌کند، حمایت کند.

 اسکای نیوز افزود:‌ مقاومت ایران امروز از جامعه جهانی می‌خواهد که از پروژه آن برای سرنگونی رژیم ایران و محاکمه مسئولان اعدامهای سال 68حمایت کند

 

اسکای نیوز:‌ هیأتهای خارجی به‌ویژه هیأتهای فرانسوی و بلژیکی و اروپایی تأکید کردند که اندیشه خانم رجوی بر روی تساوی مرد وزن استوار است

  اسکای نیوز در گزارش دیگری از گردهمایی پاریس گفت:رژیم ایران در داخل ایران و در کشورهای دیگر مردم را کشتار می‌کند. این رژیم به کشورهای دیگر تروریسم صادر می‌کند و در امور آنها دخالت می‌کند. با بنیادگرایی و از طریق شبه‌نظامیان فرقه‌گرا تروریسم خود را صادر می‌کند. در نتیجه سازماندهندگان کنفرانس می‌گویند آنها الترناتیو دموکراتیک و جایگزینی کوشا برای برقراری تساوی میان مردان و زنان هستند. هیأتهای خارجی به‌ویژه هیأتهای فرانسوی و بلژیکی و اروپایی تأکید کردند که اندیشه خانم رجوی بر روی تساوی مرد و زن استوار است و آنها در برخوردشان با اپوزیسیون ایران این موضوع را لمس می‌کنند.

 

 

اسکای نیوز با پخش مستقیم گردهمایی گزارش داد گردهمایی سالانه اپوزیسیون ایران هم‌اکنون در پاریس در حال برگزاری است.
گردهمایی سالانه اپوزیسیون ایران در پاریس با حضور حقوقدانان و سیاسیون غربی و عربی تحت شعار ایران آزاد در حال برگزاری است. اپوزیسیون ایران همچنین بر آزادی بیان و دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران و صلح و ثبات در منطقه تأکید می‌کند.
اپوزیسیون ایران همچنین فراخوانهایی به جامعه جهانی مبنی بر فشار بر رژیم ایران داده که مانع از سیاستهای برهم زننده ثبات در منطقه شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59e068f0-e54c-4498-b359-d6ce513d26e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات