تلویزیون فاکس نیوز گفت: یکی از فرماندهان سپاه پاسداران تهدید کرده است که در انتقام حمله به 2تن از دانشمندان هستهیی ایران باید آمریکاییها را اعدام کرد.
جیم والش، تحلیلگر و متخصص امنیت بینالمللی در دانشگاه «ام.آی.تی» آمریکا گفت: فردی که این تهدید را کرده یک فرمانده بسیج است. بسیجیها، شبهنظامیان و اراذلواباش غیرنظامی هستند که به سپاه پاسداران میپیوندند.
جیم والش، تحلیلگر و متخصص امنیت بینالمللی در دانشگاه «ام.آی.تی» آمریکا گفت: فردی که این تهدید را کرده یک فرمانده بسیج است. بسیجیها، شبهنظامیان و اراذلواباش غیرنظامی هستند که به سپاه پاسداران میپیوندند.