728 x 90

-

بازجویی و تهدید زندانی سیاسی مهدیه گلرو توسط نماینده دادستان

-

دانشجوی زندانی، مهدیه گلرو
دانشجوی زندانی، مهدیه گلرو
روز شنبه ۱۰مهرماه دانشجوی زندانی مهدیه گلرو به دفتر رئیس بند زنان زندان اوین برده شد و توسط نماینده دادستان و فردی به‌نام خانم رضایی رئیس بند زنان به مدت ۲ساعت مورد بازجویی و تحت فشار قرار گرفت.
به گزارش دریافتی، نماینده دادستان که در دفتر رئیس بند زنان زندان اوین حاضر شده بود، ابتدا خانم گلرو را مورد تهدید و تحت فشار قرار داد که نباید شرایط و وضعیت خود و همبندیانش را به بیرون از زندان منتقل کند.
این فرد هنگامی که تهدیداتش کارساز نشد، با وقاحت تمام و عجز و ناتوانی از خانم گلرو می‌خواست که اعلام ندامت نماید و از نظام حمایت کند که با واکنش قاطع خانم گلرو مواجه شد و به او گفت: من را بی‌گناه از تحصیل محروم کرده‌اید، به منزلمان یورش بردید و من و همسرم را بازداشت و در سلولهای انفرادی قرار داده‌اید و هم‌چنین حکم سنگینی علیه من به اجرا گذاشته‌اید. حال باید پرسید کی باید تقاضای ندامت کند؟
بازجویی، تهدید و ایجاد محدودیتهای غیرانسانی علیه زنان زندانی سیاسی به‌صورت مستمر ادامه دارد. در حال حاضر دانشجوی زندانی مهدیه گلرو از ناراحتی حاد معده و روده رنج می‌برد ولی تا به‌حال از درمان جدی وی خوداری کرده‌اند.
لازم به یادآوری است دانشجوی زندانی مهدیه گلرو و همسرش وحید لعلی‌پور با یورش ماموران وزارت اطلاعات به منزلشان در ۱۲آذر ماه ۸۸ دستگیر و به سلولهای انفرادی بند مخوف ۲۰۹ منتقل شدند. خانم گلرو در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب توسط فردی به‌نام پیرعباسی محاکمه شد و حکم صادره به تایید شعبه ۵۴ تجدیدنظر که به دو سال زندان محکوم شده بود، رسید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5322f62f-bc59-4ae0-9d94-ecc97092a901"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات