728 x 90

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۴۵۸شهر کشور از ۱۲۱هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۴۵۸شهر کشور از ۱۲۱هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است

رکورد جدید در آمار مهندسی شده رژیم: ۲۷۲جان‌باخته در ۲۴ساعت گذشته و ۴۵۳۳بیمار وخیم

  • نمکی: پریروز اولین بار تهران بالای ۵۲۰۰تختش پر شد و این بسیار بسیار نگران‌کننده است
  • بیمارستان سینا: تخت‌هایICU ۱۰۰درصد پر شده و یک تخت خالی نداریم شاید به اندازه جنگ ایران و عراق کشته داشته باشیم
  • رئیس سازمان نظام پرستاری: بیش از ۳۰۵۰۰پرستار تاکنون به کرونا مبتلا شدند که ۶هزار نفر آنها دیگر نتوانستند به خدمت برگردند
  • زالی: موج جدید می‌تواند خیلی هولناکتر، عظیمتر و با دامنه عمیق‌تر از قبل باشد. فاصله بین پیک ها در حال کوتاه شدن است
  • دانشگاه پزشکی اصفهان: در شبانه روز گذشته ۴۱بیمار کرونایی فوت کردند
  • دانشگاه علوم پزشکی تبریز: افزایش فوتیها از ۱۸نفر به ۲۶نفر در شبانه روز گذشته از روند افزایشی جان‌باختگان خبر می‌دهد
  • خامنه‌ای، امروز در بحبوحه فاجعه کرونا صرفاً به چند جمله در مورد وظایف مردم در رعایت ضوابط و وظیفه دولت در مجبورکردن مردم به اجرای ضوابط بسنده کرد
  • خانم مریم رجوی: در حالی‌که شمار مبتلایان و جان‌باختگان هر روز رکورد می‌شکند، خامنه‌ای با وقاحت و قساوت توپ را به زمین مردم انداخت. روند افزایش قربانیان کرونا در ایران به‌هیچ‌وجه طبیعی و با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست. اگر امکانات حکومتی در خدمت پیشگیری و درمان کرونا قرار می‌گرفت، ابعاد فاجعه بسا محدودتر بود. خامنه‌ای و روحانی با سیاست امواج تلفات انسانی می‌خواهند در مقابل قیام و سرنگونی سد ببندند

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۱مهر ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۴۵۸شهر از۱۲۱ هزار و ۶۰۰نفر گذشت. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۴۲۷۸نفر، در آذربایجان غربی به ۳۳۴۲نفر، در البرز به ۳۳۲۳نفر، در اصفهان به ۶۲۶۹نفر، در تهران به ۲۸۹۷۱نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۹۲۷نفر، در خراسان جنوبی به ۸۹۹نفر، در خراسان رضوی به ۹۱۵۵نفر، در خراسان شمالی به ۲۱۱۴نفر، در خوزستان به ۷۷۹۳نفر، در زنجان به ۱۱۵۸نفر، در سیستان و بلوچستان به ۳۴۸۶نفر، در فارس به ۳۲۰۶نفر، در قزوین به ۱۱۷۱نفر، در کردستان به ۲۱۷۶نفر، در کرمان به ۱۸۶۰نفر، در مرکزی به ۱۶۴۰نفر و در هرمزگان ۱۶۰۰نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم در آمار مهندسی شده خود، شمار قربانیان در ۲۴ساعت گذشته را ۲۷۲ و شمار بیماران وخیم را ۴۵۳۳نفر ذکر کرد که از ابتدای شیوع کرونا در ۸ماه گذشته بی‌سابقه و بالاترین رقمها است.

قاضی‌زاده هاشمی نایب‌رئیس اول مجلس ارتجاع در نامه‌یی به وزیر آموزش و پرورش نوشت: «شرایط مدارس، تضمین کننده سلامت فرزندانمان نیست... رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حتی در مناطق برخوردار پایتخت نیز شرایط مناسبی ندارد... روش صحیح، عدم بازگشایی مدارس بود و در صورت الزام با نظرات کارشناسان امر باید به سمت آموزش غیرحضوری قدم برداریم» (رسالت ۲۱مهر).

رئیس سازمان نظام پرستاری: «بیش از ۳۰۵۰۰پرستار تاکنون به کرونا مبتلا شدند. ۶هزار نفر آنها نتوانستند به خدمت برگردند» تلویزیون رژیم ۲۰مهر).

مینومحرز عضو کمیته علمی ستاد کرونا گفت: «تخت خالی برای مبتلایان جدید وجود ندارد. بسیاری از بیماران بدحال نیاز به بستری دارند، برای آنها جا وجود ندارد. قطعاً در صورت تداوم این شرایط میزان مرگ و میرها افزایش می‌یابد. متأسفانه برخی بیماران حتی به بستری شدن هم نمی‌رسند» (ایسنا ۲۱مهر).

در تهران، نمکی وزیر بهداشت رژیم گفت: «پریروز اولین روزی بود که تهران بالای۵۲۰۰ تختش پر شد. در پیکهای قبلی تا ۴هزار و هفتصد و خرده‌ای بود این ۵۲۰۰عدد بسیار بسیار برای ما نگران‌کننده است» (سایت ایران پرس رژیم ۲۰مهر).

زالی رئیس ستاد کرونا گفت: «این اوج گرفتن می‌تواند خیلی هولناکتر، عظیمتر و با دامنه عمیق‌تر از موج های قبلی باشد. پیش‌بینی می‌شود با افزایش تعداد بیماران بدحال تری نسبت به هفته‌های گذشته روبه‌رو باشیم. فاصله بین پیک ها در حال کوتاه شدن است» (ایسنا ۲۰مهر).

طالب‌پور رئیس بیمارستان سینا: «تخت‌های ICU بیمارستان ۱۰۰درصد پر شده است و حتی یک تخت خالی در بخش کرونا نداریم، اما متأسفانه بیماری رو به افزایش است. شاید به اندازه جنگ ایران و عراق کشته کرونا داشته باشیم» (دنیای اقتصار ۲۰مهر).

در اصفهان، بنا بر اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی: «در شبانه روز گذشته تست کرونای ۱۰۶۹نفر مثبت شد، ۲۱۵نفر بستری و ۳۴نفر هم فوت کردند.۵۳بیمار حاد تنفسی در کاشان و آران و بیدگل بستری شدند و ۷نفر فوت کردند» (تلویزیون رژیم ۲۰مهر)

در البرز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گفت: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۸بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان‌باختگان استان به ۱۳۲۲نفر رسید» (ایسنا ۲۱مهر).

در آذربایجان شرقی، معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: «افزایش تعداد فوتیها از ۱۸نفر به ۲۶نفر در شبانه روز گذشته از روند افزایشی جان‌باختگان کرونا خبر می‌دهد» (جوان ارگان سپاه پاسداران ۲۱مهر).

خامنه‌ای، که سه هفته گذشته از صحنه غایب بود، امروز در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاههای افسری رژیم که از طریق اینترنت صحبت می‌کرد، در مورد کرونا صرفاً به چند جمله در مورد وظایف مردم در رعایت ضوابط و وظیفه دولت در مجبورکردن مردم به اجرای ضوابط بسنده کرد و گفت: «هم‌چنانکه از مدتها قبل به رئیس‌جمهور و مسئولان محترم گفته‌ام، ضابطه‌گذاریها برای مقابله با بیماری باید از جایگاه حاکمیتی و الزام‌آور باشد... عموم مردم باید در مسائلی هم‌چون نرفتن به سفرها و رعایت شیوه‌نامه‌ها، مراقبت جدی کنند تا از این بیماری خلاص شویم».

خانم مریم رجوی گفت: در حالی‌که شمار مبتلایان و جان‌باختگان هر روز رکورد می‌شکند، خامنه‌ای با وقاحت و قساوت توپ را به زمین مردم انداخت. روند افزایش قربانیان کرونا در ایران به‌هیچ‌وجه طبیعی و با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست. اگر امکانات حکومتی در خدمت پیشگیری و درمان کرونا قرار می‌گرفت، ابعاد فاجعه بسا محدودتر بود. خامنه‌ای و روحانی با سیاست امواج تلفات انسانی می‌خواهند در مقابل قیام و سرنگونی سد ببندند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۱مهر ۱۳۹۹ (۱۲ اکتبر ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c0a4b46-d1af-4398-8e46-e1e893d056b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات