728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

احمد بخشایش: قطعنامه عملاً کاغذپاره است

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
روزنامه ارگان بسیج ضدمردمی روز 12مرداد به‌نقل از احمد بخشایش عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نوشت: ما توافق را اجرا می‌کنیم نه قطعنامه را؛ چرا که 6 قطعنامه دوره گذشته هم بوده است که ما آنها را رعایت نکردیم، آقای احمدی‌نژاد گفت که قطعنامه‌ها کاغذ‌پاره است الآن هم ما نمی‌گوییم کاغذ‌پاره است اما عملاً کاغذپاره است برای آن‌که وقتی شما به یکی از بندهای قطعنامه که درباره موشکهای بالستیک است توجهی نکنید، علاوه بر آن درباره سیستم دفاعی با آنها بحث نمی‌کنیم معنایش آن است که ما قطعنامه را قبول نداریم.
این عضو مجلس ارتجاع در رابطه با سخنان ظریف و عراقچی در مجلس ارتجاع درباره توافق اتمی گفت: بالاخره شانتاژها و تبلیغاتی که تیم مذاکر کننده و تیم رئیس‌جمهور از دو سال پیش تا الآن شروع کرده‌اند و آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند که باید چرخ مردم بچرخد و چرخ سانتریفیوژها هم بچرخد، در حالت روانی مردم این مسأله را به وجود آورده است که اگر این تحریمها کنار برود وضعیت مردم بهتر می‌شود. در هر صورت ما هم در مجلس صحبت می‌کنیم و بند بند آن را مورد توجه قرار می‌دهیم اما فکر نمی‌کنم که الآن و به‌زودی به تصویب برسد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49fa7166-2e4b-4a92-bd06-6508f92a8b83"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات