728 x 90

حمله پاسدار قاسم سلیمانی به احمدی‌نژاد: بعضی‌ها به جای نامه‌ی سرگشاده به دشمن، نامه سرگشاده به ولی‌فقیه می‌نویسند

احمدی نژاد - پاسدار قاسم سلیمانی
احمدی نژاد - پاسدار قاسم سلیمانی

در ادامه بحران در رأس حاکمیت، پاسدار قاسم سلیمانی، سرکرده نیروی تروریستی قدس درباره احمدی‌نژاد گفت: بعضی‌ها که نام پیروی از خط امام را بر خود می‌گذارند، به جای نامه‌ی سرگشاده به دشمن، نامه سرگشاده به ولی‌فقیه می‌نویسند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور قبلی رژیم افزود: خط امام این است به خدمت او بروید، نه این‌که بر علیه نظام پز اپوزیسیون بدهید

سپاه پاسداران در خبرگزاری خود در تاریخ 11اسفند نوشت: موضع اخیر احمدی‌نژاد به هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست، باید گفت هر فردی با هر پیشینه‌ای اگر یکی از مهم‌ترین ارکان نظام را که انتخابات است زیر سؤال ببرد قطعاً آب به آسیاب دشمن ریخته است.

 

از سوی دیگر،حمید بقایی معاون احمدی‌نژاد در آخرین لایحه دفاعی خود که روز شنبه به دادگاه تجدیدنظر ارائه داد اعلام کرد که در صورت محکوم شدن، علاوه بر دست به اعتصاب غذا، هر حکمی به جز برائت را به آتش می‌کشد و آبرویی برای نهادهای امنیتی باقی نمی‌گذارد.

 

اسفندیار رحیم مشاعی، معاون رئیس‌جمهور قبلی رژیم نیز نوشت: قول می‌دهم به‌زودی دادستان تهران و برخی دیگر از مقامات دستگاه قضایی و قضات فاسد، به‌ویژه کسانی نظیر قاضی حیدری و قاضی صلواتی در پیشگاه مردم محاکمه خواهند شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/488245b3-b30d-4da7-8eb2-44de9d635fcc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات