728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

ولی‌فقیه ارتجاع: جنگ هشت ساله برای ما مقوله‌یی حیاتی و هم‌چون نفس کشیدن بود

-

خامنه‌ای
خامنه‌ای
علی خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع امروز 16اسفند در دیدار با گروهی از نیروهای رژیم تحت عنوان دست‌اندرکاران راهیان نور، پس از مدتها سکوت به صحنه آمد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

البته وی در رابطه با هیچ‌کدام از بحرانهایی که رژیم با آن دست به گریبان است از جمله برجام و نمايش انتخابات و...صحبتی نکرد و در عوض به نشخوار جنگ با آن همه خسارت جانی و مالی پرداخت و ضمن این‌که آن را «ثروتی عظیم و ملی» خواند گفت: «دوران دفاع مقدس در واقع مقوله‌یی حیاتی و هم‌چون نَفَس کشیدن برای ملت ایران بود و اگر این نَفَس کشیده نمی‌شد، ملت می‌مُرد».

خامنه‌ای در قسمت دیگری از حرفهاش به منفوریت شدید جنگ ضدمیهنی اعتراف کرد و با انتقاد از افراد و جریانهایی که تلاش دارند دوران جنگ را در جامعه کمرنگ کنند و یا بر ضد آن سخن بگویند، افزود: «این افراد همانند کسانی هستند که کتابهای خطی نفیس یک ملت را آتش بزنند و یا ثروت نفت یک ملت را به دریا بریزن»

ولی‌فقیه ارتجاع ضمنا در این صحبتها به وخامت اوضاع اقتصادی اعتراف کرد و گفت: «اشتباه برخی در چالش بزرگ اقتصادی که کشور اکنون دچار آن است، این بود که در زمینه اقتصادی اظهار ضعف شد و دشمن دید که این‌جا می‌توان فشار آورد» و به این ترتیب همه چیز را در جنگ و دعوای درونی رژیم گردن آخوند روحانی انداخت که وضعیت خراب اقتصادی را نباید لو می‌داد.

خامنه‌ای ادامه داد که برعکس باید «ما نقاط قوت زیادی داریم این نقاط قوت رو آشکار کنیم» ولی این‌که نقطه قوت کدام است هیچ نگفت. !
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45edab50-1130-4481-a0fc-b1c619d5fb03"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات