728 x 90

سه رشته عملیات سازمان جیش العدل در شهر بنت، محور چابهار-راسک و خاش

سه رشته عملیات سازمان جیش العدل
سه رشته عملیات سازمان جیش العدل

سازمان جیش العدل روز سه‌شنبه دهم مهر طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد فرمانده سپاه بنت به‌همراه محافظانش به هلاکت رسید. در این اطلاعیه آمده است:

سازمان جیش العدل به اطلاع عموم می‌رساند فرزندان برومند آنها موفق شده‌اند فرمانده سپاه پاسداران در شهر بنت واقع در شهرستان نیکشهر را به همراه دو تن از محافظانش به هلاکت برسانند. در این عملیات یکی دیگر از محافظان این فرمانده زخمی شد.

 

جیش العدل در اطلاعیه دیگری از حمله به یک خودرو متعلق به اطلاعات سپاه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: یک واحد عملیاتی یک خودرو متعلق به سازمان اطلاعات سپاه را در محور مواصلاتی چابهار-راسک در حدفاصل جکیگور هدف قرار داد.

 

جیش العدل هم‌چنین اعلام کرد: یک واحد گشتی از یگان تکاوری مرصاد در شهرستان خاش را منهدم کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: فرزندان رشید جهاد بلوچستان در محور خاش-زاهدان نزدیک پلیس راه خاش، یک واحد گشتی نیروهای یگان تکاوری مرصاد که شامل دو خودرو هایلوکس بوده است را هدف قرار دادند.

در این عملیات یکی از خودروها در کمین مجاهدین متوقف شده و پس از مورد اصابت قرار گرفتن واژگون شده است.

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز سه‌شنبه با تأیید خبر حمله به عوامل رژیم در نیکشهر نوشت:

فرماندار نیکشهر گفت: در پی حمله در بنت نیکشهر ۴ نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

این خبرگزاری افزود که در جریان این حمله فرمانده سپاه و رئیس شورای شهر بنت همراه با دو مأمور دیگر کشته شدند.

 

خبرگزاری رسمی رژیم – ایرنا روز سه‌شنبه دهم مهر خبر حمله به مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی در جکیگور را مورد تأیید قرار داد و به‌نقل از سرکرده مرزبانی رژیم در سیستان و بلوچستان نوشت: یکی از مأموران نیروی انتظامی کشته شد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نیز با تأیید خبر تهاجم به خودروهای گشتی رژیم در خاش نوشت: بر اثر تیراندازی افراد مسلح به سمت خودروی مأموران انتظامی در حال تردد در شهرستان خاش دو نفر از مأموران کشته شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43dbb953-8fbb-4469-8464-081f5bc0cbf3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات