عبدالکریم السامرایی از رهبران لیست العراقیه در مصاحبه با تلویزیون العربیه بر دخالتهای رژیم ایران در امور داخلی عراق تأکید کرد.
العربیه پرسید: این هفته صحبت از نقش رژیم ایران در عراق است که یا با دادن اسم رمز و یا طور دیگری دخالت میکند، آیا شما موافق این حرف هستید؟
السامرایی پاسخ داد: هر کسی که عقیده دارد که ایران در عراق نقشی ندارد چه در سطح سیاسی و یا امنیتی یا خودش را فریب میدهد و یا به مردم عراق میخندد و یا دیوانه است و هر صفتی که نمیتوان به یک انسان سالم داد، میتوان به او داد. نقش رژیم ایران در عراق روشن است. خودشان بارها گفتهاند که بعد از خروج نیروهای آمریکایی شکاف را پر خواهند کرد، گفتهاند که سربازان آمریکایی در عراق اسیر ایران هستند، آنها رهبران لیستهای برنده را به ایران فراخواندند و در مراسم نوروز در آنجا نشست گذاشتند و حول مسائل مختلفی بحث کردند. از طریق واسطه سراغ خیلی از شخصیتهای العراقیه میروند تا اینکه العراقیه را از هم بپاشانند.
العربیه پرسید: این هفته صحبت از نقش رژیم ایران در عراق است که یا با دادن اسم رمز و یا طور دیگری دخالت میکند، آیا شما موافق این حرف هستید؟
السامرایی پاسخ داد: هر کسی که عقیده دارد که ایران در عراق نقشی ندارد چه در سطح سیاسی و یا امنیتی یا خودش را فریب میدهد و یا به مردم عراق میخندد و یا دیوانه است و هر صفتی که نمیتوان به یک انسان سالم داد، میتوان به او داد. نقش رژیم ایران در عراق روشن است. خودشان بارها گفتهاند که بعد از خروج نیروهای آمریکایی شکاف را پر خواهند کرد، گفتهاند که سربازان آمریکایی در عراق اسیر ایران هستند، آنها رهبران لیستهای برنده را به ایران فراخواندند و در مراسم نوروز در آنجا نشست گذاشتند و حول مسائل مختلفی بحث کردند. از طریق واسطه سراغ خیلی از شخصیتهای العراقیه میروند تا اینکه العراقیه را از هم بپاشانند.