سی.بی.اس نیوز ۶ تیر گزارش داد: ایران با حمله پهپادی بحرین را هدف قرار داد. تهران پس از حملات هوایی شبانه آمریکا علیه ایران حمله پهپادی علیه بحرین را آغاز کرد. وزارت امور خارجه بحرین در بیانیهای اعلام کرد «تعدادی پهپاد ایرانی» این کشور را هدف قرار دادهاند و این حمله را «تهدیدی آشکار برای امنیت شهروندان و ساکنان» خواند. سپاه پاسداران روز شنبه بیانیهای منتشر کرد که توسط خبرگزاری دولتی ایرنا منتشر شد و اعلام کرد چندین مکان «ارتش تروریستی آمریکا در منطقه» را هدف قرار داده است. این بیانیه به نام مناطقی که هدف قرار گرفتهاند اشارهای نکرد.
سی.بی.اس افزود: پس از آن که ایران و آمریکا به توافق موقت برای تلاش بر سر توافق نهایی برای پایان دادن به درگیری دست یافتند، این حملات در سراسر خلیجفارس خطر از کنترل خارج شدن دوباره جنگ ایران را نشان میدهد. آمریکا حملات هوایی خود را در پاسخ به حمله پهپادی ایران به یک کشتی که قصد خروج از تنگه هرمز داشت، آغاز کرد. آمریکا به سلسله حملاتی ادامه داد که آتشبس ناپایدار در جنگ را متزلزل کرده است.