در پی تشتت در رأس رژیم آخوند صانعی از آخوندهای حکومتی در قم پاسدار احمدینژاد را مورد حمله قرار داد و گفت:
”وقتی ما میشنویم که احمدینژاد به عهد نامه سعدآباد انتقاد میکند، فکر میکنم اشتباه میکند، چرا که آن عهد نامه بدون موافقت خامنهای غیرممکن بود.
”وقتی ما میشنویم که احمدینژاد به عهد نامه سعدآباد انتقاد میکند، فکر میکنم اشتباه میکند، چرا که آن عهد نامه بدون موافقت خامنهای غیرممکن بود.
سیاست هستهیی هیچ ربطی به رئیسجمهور ندارد و به خامنهای مربوط میشود. او آخرین حرف را در تمامی موضوعات استراتژیک از جمله موضوعات هستهیی میزند ”.