728 x 90

شبكه هاى تروريستى,دخالتهای ایران,

مشکلات صدور ویزا برای دیپلومات تروریستهای رژیم ایران توسط عربستان

-

قاسمی سخنگوی وزارت ‌خارجه رژیم
قاسمی سخنگوی وزارت ‌خارجه رژیم
حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت رژیم در خصوص تأخیر در صدور ویزای هیأت دیپلومات تروریستهای اعزامی رژیم و در ناتوانی از حل آن با طرفهای ذیربط، افزود: «ویزای عوامل ستادی و مدیران و عوامل کاروانها و مجموعه‌ها به‌سهولت دریافت می‌شود».

قاسمی سخنگوی وزارت ‌خارجه رژیم در کنفرانس خبری از کشور عربستان گلایه کرد گفت: روادید ١٠کارمند کنسولی ایران برای سفر به عربستان به‌منظور حضور در مراسم حج هنوز صادر نشده است و با تأخیر مواجه هستیم و علاوه بر آن شرایط و مکانیسم حضور آنها در عربستان نیز روشن نیست.

نامبرده در ادامه به موانع موجود و این‌که این 10نفر چه کسانی هستن که ویزا برای آنها صادر نمی‌شود، افزود: «صرف دریافت روادید ورود ١٠نفر به خاک عربستان مسأله ما نیست و مسأله ما را حل نمی‌کند و باید روشن شود که این گروه چگونه می‌تواند وظایف کنسولی خود را تحت چه شرایطی و با چه مکانیسم‌هایی انجام دهند و این هنوز روشن نیست و مسأله مهمی است که باید سریعاً روشن شود».

قاسمی به‌صورت تلویحی به موضوع اشاره کرد، گفت: «اینکه ١٠نفر روادید بگیرند و نتوانند امکان ارتباط با ارگانهای سعودی، وزارت‌خارجه و.. داشته باشند و در یک اتاق و ساختمان مستقر شوند، نمی‌توانند رسالتی که برایشان تعریف شده را انجام بدهند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c861c2c-1262-42f9-acdf-bf34db07da52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات