728 x 90

اخبار سوريه,

آمادگی ارتش آزادی سوریه در جبهه‌های حما برای مقابله با تهاجم نظامیان اسد

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
ارتش آزادی سوریه از خطوط تماس با نظامیان اسد در استان حما مراقبت می‌کند تا با هر گونه نقض آتش‌بس توسط دشمن برخورد کند. ارتش آزادی به توافق آتش‌بس در سوریه ملتزم شده است.

از ابتدای آتش‌بس مورد توافق ارتش آزادی سوریه و نظامیان اسد در حومه حما، بجز شهر مورک که توسط نظامیان هدف چند گلوله خمپاره قرار گرفت دیگر هیچ‌گونه توپبارانی در کار نبوده است. ارتش آزادی در این منطقه از بسیج بالایی برخوردار است. رزمندگان برای هر گونه تهاجم نظامیان اسد که بخواهند از فرصت آتش‌بس سوءاستفاده کنند یا به گلوله‌باران و بمباران مناطق بپردازند، آماده پاسخگویی هستند. جزئیات بیشتر را از یکی از فرماندهان ارتش آزادی می‌شنویم

یک فرمانده ارتش آزادی سوریه:
ما تا کنون شاهد هیچ‌گونه درگیری یا آتش باری نبوده‌ایم. ما به آتش‌بس ملتزم هستیم اما هر گونه نقض آتش‌بس و حمله و هجوم و بمباران توسط رژیم اسد را پاسخ می‌دهیم.

نظامیان اسد 4 گلوله خمپاره به شهر مورک که در کنترل ما قرار دارد، پرتاپ کردند. ما 4 اصابت را مشاهده کردیم. ما تا کنون پاسخی به این تجاوز رژیم اسد نداده‌ایم اما همگی در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم.

نظامیان اسد تا آخرین دقیقه باقیمانده از شروع آتش‌بس تلاش زیادی برای حمله و تهاجم و توپ‌باران مناطق ما کردند اما با شروع آتش‌بس قطع کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2af00b59-9cb5-42a3-94e8-a5cdab585b0a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات