728 x 90

-

مدودف یا پوتین کدامیک رئیس‌جمهور آتی روسیه؟

-

مدودوف و پوتین
مدودوف و پوتین
معاون دبیرکل حزب حاکم روسیه می‌گوید این حزب به‌ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین در سال آینده بیشتر علاقمند است. این اظهارنظر بار دیگر این سؤال را مطرح کرد که نامزد اصلی انتخابات در سال آینده کیست؟

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه به مدت هشت سال و نخست‌وزیر فعلی، یکی از مطرح‌ترین گزینه‌ها برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری روسیه است. پوتین می‌گوید: «نه من امکان شرکت در انتخابات را رد می‌کنم و نه مدودف، اما تصمیم‌گیری در این مورد به زمان نیاز دارد» اما مدودف برای شرکت در انتخابات مشتاقتر به نظر می‌رسد. وی می‌گوید: «احتمال شرکت در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری را برای بار دوم رد نمی‌کنم. ما فقط یکسال فرصت داریم و این زمان فرصت زیادی نیست».

در چهارسال گذشته دوربینها بیشتر صحنه‌های این‌چنینی را شکار کردند که مرد اول و دوم روسیه در کنار همدیگر بودند. اما با نزدیکتر شدن زمان انتخابات فاصله ها هم آشکارتر می‌شود. مدودف یک ماه قبل اظهارنظر پوتین درباره... را غیرقابل‌قبول خواند. پوتین گفته بود جنگ لیبی مانند جنگهای صلیبی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2880e98d-2581-4cb6-83f4-4ba6bf037e25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات