728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,

کریمی قدوسی: سایت فردو که زمانی نماد اقتدار کشور بود، به یک زمین فوتبال تبدیل شده بود

-

سایت فردو به زمین فوتبال تبدیل شده است
سایت فردو به زمین فوتبال تبدیل شده است
کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نسبت به زهرخوران اتمی و برچیده شده بساط بمب‌سازی در فردو سوز و گداز کرد و گفت: «روز دوشنبه بازدید از تاسیسات فردو صورت گرفت، واقعاً برای من که چندمین بازدید از این سایت را داشتم، خیلی جای تأسف بود زیرا سایتی که یک زمانی نماد اقتدار کشور بود، امروز به یک زمین فوتبال تبدیل شده بود».

وی افزود: «متأسفانه در برداشتن زیرساختهای فردو، حتی اسکلتهای سایت را نیز برداشته بودند، این در حالی است که در بازدید قبلی کمیسیون امنیت، تمام این تأسیسات وجود داشت و در آن زمان مسئولان مربوطه گفتند که زیرساختهای سایت حفظ خواهد شد».

این عضو مجلس ارتجاع گفت: «برداشتن تأسیسات فردو مغایر با اظهارات مسئولان کشور از جمله روحانی، ولایتی و شمخانی درباره اقدام متقابل در برابر اقدامات صورت گرفته آمریکایی‌ها است و برداشتن تأسیسات مغایر با رویکرد بازگشت پذیری ایران است».

وی افزود: «دیروز که نمایندگان مجلس از فردو بازدید کردند، پیمانکاران روند جمع‌آوری را متوقف کرده بودند، اما زمانی که داشتیم خارج می‌شدیم، مشاهده شد که کارگران منتظر رفتن ما بودند تا ادامه کارها را صورت دهند… جالب اینجا است که مسئولان مربوطه به پیمانکار گفته‌اند که 50روزه تأسیسات فردو را بردارند، اما بعد به علت کمبود وقت این مدت را به 30روز کاهش دادند تا سریع این کار صورت گیرد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24a58b4a-f09a-48fd-a76e-50c2a3d81d26"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات