728 x 90

بن بست اتمي,

تو را به خدا اسم ما در مذاکرات، اول بذار!

-

دور اول مذاکرات رژیم با کشورهای 5+1 در ژنو
دور اول مذاکرات رژیم با کشورهای 5+1 در ژنو
حالا دیگر فقط خامنه‌ای و رفسنجانی و روحانی و سایر کله گنده‌ های نظام نیستند که برای مذاکرات له‌له می‌زنند بلکه گاری دور دوم مذاکرات که می‌خواهد راه بیفتد اره و اوره و شنبلی غوره هم از فرط درماندگی، اولویت بار این مذاکرات می‌کنند و التماس دعا دارند. می‌گویید نه! به حرفهای مدیرعامل بانک سپه گوش کنید:
منبع: مردم‌سالاری 920806: مدیرعامل بانک سپه از وزیر اقتصاد خواست که در زمان مذاکرات 1+5، مسئولان مربوطه شورای امنیت کشورمان موضوع رفع تحریم از بانک سپه را جزء اولویت مذاکرات قرار دهند زیرا کمتر از یک سوم قیمت دفتری منابع در بانک سپه به دولت و مابقی متعلق به مردم است. وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: بانک سپه از نظر میزان سرمایه اولیه وضعیت مناسبی ندارد و به‌رغم مکاتبات انجام شده، اما هنوز نتوانسته نسبتهای مالی بانک را با استانداردها تطبیق دهد و از این جهت مورد جریمه قرار گرفته است. مدیر عامل بانک سپه افزود: تا پایان شهریورماه امسال حجم مطالبات بانک از دولت 31هزار میلیارد ریال است که در سال 90 بر طبق مصوبه هیأت وزیران بنا شد تا 17هزار میلیارد ریال از سهام شرکتهای دولتی به بانک سپه اختصاص پیدا کند اما تنها 370میلیارد ریال جنبه‌عملی پیدا کرد که رقم کمی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c97bee0-5758-4028-8bff-641b07faa9fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات