728 x 90

سایت نیویوروپ - تکرار قیامها در ایران عامل گمشده در سیاست غرب را برجسته می‌کند

اعتراضات به گرانی
اعتراضات به گرانی

سایت نیویوروپ که یک هفته‌نامه مستقل است و در بروکسل منتشر می‌شود در تاریخ ۱۷خرداد نوشت با تکرار قیامها در ایران عامل گمشده در سیاست غرب را برجسته می‌کند.

در ادامه نوشته مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، اخیراً هنگام بازدید از اشرف۳، گفت: رئیسی رئیس‌جمهور مردم ایران نیست. او رئیس‌جمهور آیت‌الله است. مأموریت او روشن است: ایجاد درد، ترساندن، ادامه غارت و غارت. اما رئیسی قبلاً شکست‌خورده است. او نتوانسته است قیامها را در ایران سرکوب کند یا روح نجیب مخالفت را در مردم ایران بشکند... .

مایک پنس، معاون سابق رئیس‌جمهور ایالات متحده در ۲۸اکتبر در واشنگتن گفت: «یکی از بزرگترین دروغ‌هایی که رژیم حاکم به جهان فروخته است این است که هیچ جایگزینی برای وضعیت موجود وجود ندارد. اما یک جایگزین وجود دارد - یک آلترناتیو کاملاً سازمان یافته، کاملاً آماده، کاملاً واجد شرایط و مورد حمایت مردمی به نام مجاهدین خلق. مجاهدین خلق متعهد به دموکراسی، حقوق‌بشر و آزادی برای هر شهروند ایرانی است و توسط یک زن فوق‌العاده رهبری می‌شود. خانم رجوی الهام‌بخش جهانیان است. برنامه ده ماده‌ای او برای آینده ایران، آزادی بیان، آزادی اجتماعات، و آزادی هر ایرانی در انتخاب رهبران منتخب خود را تضمین می‌کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c6ee709-297e-4590-af62-056c287c8124"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات