728 x 90

شهروندان اتحادیه اروپا برای ورود به انگلستان باید پاسپورت معتبر داشته باشند

پاسپورت معتبر - عکس از آرشیو
پاسپورت معتبر - عکس از آرشیو

تمامی شهروندان اتحادیه اروپا برای ورود به انگلستان از اول اکتبر (۹ مهر) به پاسپورت معتبر نیاز دارند. ولی شهروندان اتحادیه اروپا که مقیم انگلستان هستند از این قاعده مستثنی می‌باشند.
دویچه وله روز جمعه ۹مهر نوشت: شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای سفر به انگلستان از روز جمعه ۹مهر، باید پاسپورت به همراه داشته باشند.
از زمان اجرایی شدن برگزیت که اصطلاحا به آن دوره گذار می‌گفتند تنها ارائه کارت شناسایی برای ورود به انگلستان کافی بود، اما با سپری شدن این دوره در فرودگاهها و محل‌های ورود مسافران از طریق دریا کنترل‌های شدیدتری اعمال می‌شود.
بر اساس توافقات صورت گرفته میان اتحادیه اروپا و انگلستان این اقدامات شامل شهروندان اتحادیه اروپا که محل سکونت‌شان در انگلستان نیست را شامل نمی‌شود. خارجیانی که اجازه اقامت در کشور را دارند می‌توانند هم‌چنان با ارائه کارت شناسایی به این کشور سفر کنند.
سازمانهای مدنی و نهاد‌های دفاع از حقوق شهروندان تاکنون بارها از مسئولان انگلستان خواسته‌اند که برگه یا کارت‌های مکتوب واقعی و نه دیجیتالی برای شهروندان خارجی مقیم صادر کنند تا دردسرها در گذرگاههای مرزی کاهش یابد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/172966fb-7524-411f-bbf3-fffbf99d004f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات