سرهنگ ریاض الاسعد فرمانده ارتش آزادی سوریه هشدار داد که رژیم بشار اسد ممکن است از سلاحهای شیمیایی علیه مردم استفاده کند. وی گفت: بعد از اینکه رژیم اسد برخی از سلاحهای شیمیایی را از انبارها خارج کرده، ما درصدد هستیم ماسکهای حفاظتی برای شهروندان و سربازان جداشده تهیه کنیم.
سوريه,
رژیم اسد ممکن است از سلاحهای شیمیایی استفاده کند
-
- خاورمیانه
- 1391/04/28
سرهنگ ریاض الاسعد فرمانده ارتش آزادی سوریه
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/161a2a21-35d3-4afc-858a-9f27c0a5ca34"></iframe>