728 x 90

كمپ ليبرتى,

انتقال مأموران وزارت اطلاعات و نیروی قدس رژیم آخوندی تحت عنوان خانواده ساکنان به لیبرتی

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
صبح روز سه‌شنبه 19خرداد 94 (9ژوئن 2015) سفارت رژیم آخوندی در بغداد به کمک سرهنگ صادق محمد کاظم و سرگرد احمد خضیر مأموران کمیته دولتی سرکوب ساکنان اشرف، شماری از مزدوران اطلاعات رژیم آخوندی و نیروی تروریستی قدس را تحت عنوان خانواده ساکنان لیبرتی به محل ایستگاه پلیس در کمپ لیبرتی منتقل کردند. آنها پلاکاردهایی علیه ساکنان لیبرتی به همراه داشتند.

پیش از این نیز در روزهای 25فروردین و اول اردیبهشت 1394 گروه‌های دیگری از این مزدوران به لیبرتی منتقل شده بودند (اطلاعیه‌های 15 و 22 و 23آوریل 2015). این مأموران در حالی به لیبرتی منتقل می‌شوند که برای نزدیک شدن به این کمپ باید از چندین نقطه بازرسی عبور کرد و هیچ‌کس جز توسط نیروهای امنیتی عراقی امکان رد شدن از آنها را ندارد.
هدف از اعزام این مزدوران به عراق و انتقال آنها به لیبرتی زمینه‌سازی برای کشتار و حمام خونهای بعدی در لیبرتی است. انتقال مأموران وزارت اطلاعات تحت عنوان ”خانواده ساکنان“ تجربه تکرار شده قتل‌عامهای سالهای گذشته در اشرف از جمله در اول سپتامبر2013 است.

پاسدار حسن دانایی‌فر سفیر رژیم آخوندی در ماههای گذشته بارها به‌صورت علنی اعلام کرده است ”به تلاشهایش برای برقراری ارتباط بین اعضای گرفتار در فرقه رجوی و خانواده‌هایشان ادامه داده و در این راه از تمامی ظرفیتهای سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق استفاده می‌کند“ (سایتهای وزارت اطلاعات مهر و آبان1393).

رژیم آخوندی از بهمن1388 تا دی1390 با اعزام گروهی از مزدوران تحت عنوان خانواده مجاهدین و استقرار آنها در کنار اشرف به شکنجه روانی ساکنان به‌صورت شبانه روزی با 320بلندگو مشغول بود.
انتقال مزدوران وزارت اطلاعات به لیبرتی در حالی است که هزاران عضو خانواده‌های مجاهدین سالهاست به‌رغم مراجعات مستمر به سفارتهای عراق در اروپا و آمریکای شمالی اجازه ورود به عراق و دیدار با فرزاندانشان را نیافته‌اند.
در حالیکه دولت عراق لیبرتی را به زندان تبدیل کرده و هیچ‌کس حتی وکلای ساکنان حق ورود به کمپ را ندارند انتقال این مزدوران به لیبرتی که امنیت ساکنان را به‌شدت به خطر می‌اندازد، نقض آشکار یادداشت تفاهم امضاء شده بین دولت عراق و ملل‌متحد در 25دسامبر 2011 می‌باشد.

مقاومت ایران هم‌چنان که پیش از این بارها اعلام کرده است دخالت دادن رژیم ایران در پرونده لیبرتی را خط قرمز ساکنان و یک اقدام مجرمانه می‌داند و دولت آمریکا و ملل‌متحد را فرا می‌خواند تا بر اساس تعهدات مکرر و مکتوب شان در قبال سلامت و امنیت ساکنان لیبرتی از دولت عراق بخواهند این اقدامات خصمانه را متوقف و از از انتقال این مزدوران به لیبرتی جلوگیری کند و اجازه ندهد رژیم ایران و عواملش تحت نام خانواده، ساکنان لیبرتی را که همه پناهنده و مشمول حفاظتهای بین‌المللی هستند را تحت شکنجه روانی قرار دهند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - پاریس
19خرداد 1394 (9ژوئن 2015)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ce7b309-7a45-46e8-83f8-4e3439d099ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات