728 x 90

بهداشت و درمان,

شمار قربانیان آنفلوآنزای خوکی به مرز ۵۰تن رسید

-

بیماری آنفلوآنزای خوکی تهدیدی که پنهان نگه داشته می‌شود
بیماری آنفلوآنزای خوکی تهدیدی که پنهان نگه داشته می‌شود
شمار قربانیان آنفلوآنزای خوکی به مرز 50تن رسید هاشمی وزیر بهداشت کابینه آخوند روحانی 18آذر 94 در مصاحبه با خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا ـ بر محرمانه نگه‌داشتن آمار واقعی قربانیان بیماری آنفلوآنزای خوکی تأکید کرد و مدعی شد اطلاع‌رسانی بیش از اندازه مردم را نگران کرده است. اطلاع‌رسانی زیاد باعث ایجاد اضطراب بین مردم شده است.

معاون وزیر بهداشت کابینه آخوند روحانی علی اکبر سیاری نیز برای کم اهمیت جلوه دادن این بحران، شمار قربانیان این بیماری کشنده را تنها 36نفر اعلام کرد. این در حالی است که بر اساس آمارهای منتشر شده رسانه‌های حکومتی شمار قربانیان نزدیک به 50نفر است.

محمدعلی زاهدی عضو مجلس ارتجاع از کرمان و حسینعلی شهریاری از زاهدان روز گذشته 18آذر 94 اذعان کردند که حداقل ۴۰ نفر تنها در استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان به‌دلیل ابتلا به آنفولانزای خوکی جان باخته‌اند و حداقل ۲۲ نفر نیز در استانهای فارس، همدان و بوشهر به‌دلیل ابتلا به این ویروس بستری شده‌اند..

حسینعلی شهریاری، عضو مجلس ارتجاع از زاهدان، روز دوشنبه ۱۶ آذر، شمار جان‌باختگان در استان سیستان و بلوچستان به‌دلیل ابتلا به آنفولانزای خوکی را 8تن اعلام کرده بود.

خبرگزاری حکومتی فارس 18آذر 94 از تهران گزارش داد که بازپرس ویژه قتل از مرگ یک دختر جوان مشکوک به آنفلوآنزا خبر داد اما اظهارنظر قطعی را به بعد از انجام آزمایش‌های پزشکی قانونی موکول کرد.

در شیراز دکتر حسین فرامرزی مدیر گروه بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز 18آذر 94 تعداد افراد فوت شده بر اثر بیماری آنفلوانزا در استان فارس را 3نفر اعلام کرد و افزود: 2نفر از این افراد بر اثر نوع h1n1 فوت شده‌اند.

وی تعداد افراد بستری شده مبتلا به آنفلوانزا در بیمارستانها و مراکز درمانی استان فارس را 42نفر ذکر کرد و عنوان کرد: از این تعداد بیمار 36نفر در شیراز و 16 در شهرستانهای استان فارس بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به آخرین وضعیت آنفلوآنزا در رفسنجان گفت: تا کنون 4نفر بر اثر آنفلوآنزا کشته و 30نفر در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ـ تسنیم 16آذر 94 - یک زن ۴۰ ساله در جزیره قشم بر اثر ابتلا به این بیماری جان سپرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b85e5b6-120a-4bf3-86aa-aaf5e900f748"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات