رزمندگان ارتش آزادی سوریه محل تجمع نظامیان اسد در شهر النبک در حومه دمشق را منهدم و عدهیی از آنها را به هلاکت رساندند. از سوی دیگر درگیریهای سنگین برای سیزدهمین روز در جاده بینالمللی حمص - دمشق ادامه دارد. به گفته مخالفان سوری بیش از 50 جسد از نظامیان اسد و حزبالشیطان هنوز در اطراف این جاده افتاده است. رزمندگان همچنین چند زرهی نیروهای اسد را منهدم کردند.
ارتش آزادی سوریه اعلام کرد بعد از درگیریهای سنگینی که سه روز بطول انجامید، شهر معلولا در منطقه کوههای القلمون در حومه دمشق را از تصرف نیروهای اسد خارج کرده است. رزمندگان گفتند تعدادی از خودروهای دشمن را منهدم و بسیاری از شبهنظامیان و نظامیان اسد را به هلاکت رساندهاند.
ارتش آزادی سوریه اعلام کرد بعد از درگیریهای سنگینی که سه روز بطول انجامید، شهر معلولا در منطقه کوههای القلمون در حومه دمشق را از تصرف نیروهای اسد خارج کرده است. رزمندگان گفتند تعدادی از خودروهای دشمن را منهدم و بسیاری از شبهنظامیان و نظامیان اسد را به هلاکت رساندهاند.