پاسدار محمدرضا نقدی سرکرده بسیج ضدمردمی با سوز و گداز از به هلاکت رسیدن پاسداران و مزدوران اجارهای رژیم در حلب طی روزهای اخیر، برای روحیه دادن به پاسداران گفت: ”موضوع… را خیلی بزرگ کردند، از این جهت که ما 13 کشته دادیم خیلی مهم است ولی این منطقه خیلی خیلی کوچکی نسبت به آن منطقه بزرگِ آزاد شده است» .
وی طی گفتگویی همچنین با اعتراف به شکست پاسداران در حلب افزود: گفت: ”از 30 الی 40 آبادی که در آنجاست… حالا یکی از (آبادیها) را آنها توانستند با تلفات خیلی زیاد بگیرند که حتماً این منطقه بازپسگیری خواهد شد“.
وی برای توجیه شکستها به قدرتنمایی پوشالی پرداخت و گفت: «دشمن تروریستهای را راه میاندازد میبیند که با سپاه قدس و سردار سلیمانی مواجه میشود میخواهد بغداد را بگیرد با نیروهای سپاه مواجه میشود همه جا میبیند که در مقابلش سپاه قرار دارد» .
بیشتر بخوانید:
هلاکت ۱۱تن از سرکردگان سپاه پاسداران در سوریه از سال۹۲
مرکز اطلاعرسانی الخلیج الجدید در شماره روز چهارشنبه 22اردیبهشت خود با عنوان ”رژیم ایران از سال92، یازده تن از فرماندهان خود را از دست داد“ نوشت: «از زمانی که رژیم ایران تصیم گرفت با اعزام نیروهای نظامی به سوریه، حلقه نجات برای رژیم سوریه باشد، تلفات نظامیان رژیم ایران در سوریه بهطور فزایندهیی سیر تصاعدی پیدا کرد، بهطوریکه از 25بهمن 1391 تا کنون 11تن از فرماندهانش بهدست نیروهای اپوزیسیون سوریه کشته شدند» .
بنا به این گزارش از سال 90 رژیم ایران نیروهای نظامی برای رژیم سوریه اعزام میکند، بهطوریکه سپاه پاسداران یکی از پایههای پشتیبانی رژیم اسد در سرکوب اپوزیسیون میباشد.
مرکز اطلاعرسانی الخلیج الجدید در ادامه افزود: «رژیم ایران پس از خروج قسمت اصلی نیروهای روسیه از 23اسفند 94 از سوریه، در وحشت از ایجاد خلأ در پشتیبانی اسد شروع به اعزام نیروهای ویژه از ارتش خود کرد، که بخش بزرگی از آن نیروها در جنوب استان حلب متمرکز شدند.
گزارشها، توجهات را به این جلب کردند که از سال 91 یازده تن از فرماندهان رژیم ایران در درگیری با نیروهای اپوزیسیون کشته شدند، که آخرین آن سرتیپ «جواد دوربین» میباشد که جمعه گذشته در حلب کشته شد.
در میان فرماندهان کشته شده، پاسدار حسین همدانی معاون پاسدار قاسم سلیمانی مهر 94 در حلب کشته شد همچنین ”شفیق شفیعی“ از فرماندهان بالای سپاه قدس.
به گزارش رسانههای رژیم در ماه فروردین 23 نظامی در درگیری با اپوزیسیون سوریه کشته شدند که در میان آنها یک نفر با درجه سرهنگ، علاوه بر دو فرمانده به نامهای ”حاج حامد مهتربند“ و ”فرشاد حسونی زاده“ که (در حما کشته شدند) و دو سرتیپ ”محسن قاجاریان“ و ”حسن علی شمس آبادی“ است.
بر اساس گزارشها، در میان کشته شدگان، سرهنگ ”مجتبی ذوالفقاری“ از تیپ 45 نیروهای ویژه و سروان مرتضی زهراوند از تیپ 258 و ستوان یدالله منفرد از تیپ 65ماه گذشته در درگیری با اپوزیسیون سوریه در جنوب حلب کشته شدند.
مرکز اطلاعرسانی الخلیج الجدید در پایان بهنقل از خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: «روز دوشنبه 20اردیبهشت عین الله تبریزی مشاور سپاه کربلا اعتراف کرد که از سال 90 تعداد هزار و دویست نظامی از نیروهای رژیم ایران در سوریه کشته شدند» .
وی طی گفتگویی همچنین با اعتراف به شکست پاسداران در حلب افزود: گفت: ”از 30 الی 40 آبادی که در آنجاست… حالا یکی از (آبادیها) را آنها توانستند با تلفات خیلی زیاد بگیرند که حتماً این منطقه بازپسگیری خواهد شد“.
وی برای توجیه شکستها به قدرتنمایی پوشالی پرداخت و گفت: «دشمن تروریستهای را راه میاندازد میبیند که با سپاه قدس و سردار سلیمانی مواجه میشود میخواهد بغداد را بگیرد با نیروهای سپاه مواجه میشود همه جا میبیند که در مقابلش سپاه قرار دارد» .
بیشتر بخوانید:
هلاکت ۱۱تن از سرکردگان سپاه پاسداران در سوریه از سال۹۲
مرکز اطلاعرسانی الخلیج الجدید در شماره روز چهارشنبه 22اردیبهشت خود با عنوان ”رژیم ایران از سال92، یازده تن از فرماندهان خود را از دست داد“ نوشت: «از زمانی که رژیم ایران تصیم گرفت با اعزام نیروهای نظامی به سوریه، حلقه نجات برای رژیم سوریه باشد، تلفات نظامیان رژیم ایران در سوریه بهطور فزایندهیی سیر تصاعدی پیدا کرد، بهطوریکه از 25بهمن 1391 تا کنون 11تن از فرماندهانش بهدست نیروهای اپوزیسیون سوریه کشته شدند» .
بنا به این گزارش از سال 90 رژیم ایران نیروهای نظامی برای رژیم سوریه اعزام میکند، بهطوریکه سپاه پاسداران یکی از پایههای پشتیبانی رژیم اسد در سرکوب اپوزیسیون میباشد.
مرکز اطلاعرسانی الخلیج الجدید در ادامه افزود: «رژیم ایران پس از خروج قسمت اصلی نیروهای روسیه از 23اسفند 94 از سوریه، در وحشت از ایجاد خلأ در پشتیبانی اسد شروع به اعزام نیروهای ویژه از ارتش خود کرد، که بخش بزرگی از آن نیروها در جنوب استان حلب متمرکز شدند.
گزارشها، توجهات را به این جلب کردند که از سال 91 یازده تن از فرماندهان رژیم ایران در درگیری با نیروهای اپوزیسیون کشته شدند، که آخرین آن سرتیپ «جواد دوربین» میباشد که جمعه گذشته در حلب کشته شد.
در میان فرماندهان کشته شده، پاسدار حسین همدانی معاون پاسدار قاسم سلیمانی مهر 94 در حلب کشته شد همچنین ”شفیق شفیعی“ از فرماندهان بالای سپاه قدس.
به گزارش رسانههای رژیم در ماه فروردین 23 نظامی در درگیری با اپوزیسیون سوریه کشته شدند که در میان آنها یک نفر با درجه سرهنگ، علاوه بر دو فرمانده به نامهای ”حاج حامد مهتربند“ و ”فرشاد حسونی زاده“ که (در حما کشته شدند) و دو سرتیپ ”محسن قاجاریان“ و ”حسن علی شمس آبادی“ است.
بر اساس گزارشها، در میان کشته شدگان، سرهنگ ”مجتبی ذوالفقاری“ از تیپ 45 نیروهای ویژه و سروان مرتضی زهراوند از تیپ 258 و ستوان یدالله منفرد از تیپ 65ماه گذشته در درگیری با اپوزیسیون سوریه در جنوب حلب کشته شدند.
مرکز اطلاعرسانی الخلیج الجدید در پایان بهنقل از خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: «روز دوشنبه 20اردیبهشت عین الله تبریزی مشاور سپاه کربلا اعتراف کرد که از سال 90 تعداد هزار و دویست نظامی از نیروهای رژیم ایران در سوریه کشته شدند» .