728 x 90

لغو پروازهای ایران‌ایر به مقاصد اروپایی پس از تحریم‌های اتحادیه اروپا

ایران ایر
ایران ایر

لغو پروازهای ایران‌ ایر به مقاصد اروپایی

پس از تحریم‌های اتحادیه اروپا

خبرگزاریهای بین‌المللی و رسانه‌های رژیم از لغو پروازهای ایران‌ایر به کشورهای اتحادیه اروپا خبر دادند.

روزنامه حکومتی جهان صنعت زیر عنوان «پروازهای ایران‌ایر به مقاصد اروپایی لغو شد» نوشت:

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا شامل ایران‌ایر هم شد. ساعاتی پس از تحریم‌های اروپا مسافران از لغو پروازهای ایران‌ایر به مقاصد اروپایی خبر دادند.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) شامگاه دوشنبه ۱۴ اکتبر (۲۳مهر) ساعاتی پس از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا با ارسال پیامک به مسافران اطلاع داد که پرواز آن به اروپا لغو شده است.

 

رسانه حکومتی چند ثانیه رژیم نوشت: به‌دنبال اعمال تحریم‌های روز (دوشنبه) اتحادیه اروپا که شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و ساها را هدف قرار داد، بررسی جدول زمان‌بندی پروازهای فرودگاه خمینی نشان می‌دهد که پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به پاریس، کلن و لندن لغو شده است،

 

جوزپ بورل

پس از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه رژیم آخوندی

موضوع لیست‌گذاری سپاه پاسداران در گروه‌های فنی بحث می‌شود

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از اجلاس شورای وزیران گفت:

شورای وزیران تحریم‌هایی را شامل ۷ شخص و ۷ نهاد را تصویب کرده است. این اولین تحریم علیه ایران به‌دلیل ارائه موشکهای بالستیک است.

وی هم‌چنین گفت: موضوع لیست‌گذاری سپاه پاسداران در گروه‌های فنی بحث می‌شود.

بورل افزود: خاورمیانه در آستانه جنگ همه‌جانبه به‌دلیل تنشها، کشتارها، ویرانیها و رویارویی نظامی است. ما از ابتدا حماس و حزب‌الله و حملات ایران را محکوم کرده‌ایم. اما باید به آنچه که رهبری اسراییل انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد عزم کامل برای پیگیری اهداف نظامی با هزینه‌های بالاست، روشن بین باشیم. ما نیاز به آتش‌بس پایدار و فوری در غزه و لبنان داریم.

 

اورسلا فن در لاین رئیس کمیسیون اروپا، گفت: شورای وزیران درباره تحریم‌های رژیم ایران تصمیم گرفته است. دلیلش این است که این رژیم هواپیماهای بدون سرنشین برای جنگ اوکراین ارسال می‌کند. مردم بیگناه کشته شده‌اند و این بدون ارسال تدارکات از سوی ایران امکانپذیر نبود. به همین دلیل است که با این تحریم‌ها به رژیم ایران پیام روشنی می‌دهیم: حمایت از ترور و این جنگ غیرقانونی عواقب جدی دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07a66a1f-6887-4af6-a848-8846bbf7083b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات