728 x 90

ترور سفير عربستان در آمريكا,صدور تروريسم رژيم به ك

مجیزگویی حکومت آخوندی از عربستان در وحشت از عواقب برملا شدن توطئه ترور سفیر عربستان در آمریکا

-

پاسدار احمدی نژاد
پاسدار احمدی نژاد
حکومت آخوندی که در وحشت از عواقب برملا شدن توطئه ترور سفیر عربستان در آمریکا، به انواع و اقسام تهدیدها خطاب به عربستان روی آورده بود، به نظر می‌رسد که از در مجیزگویی درآمده است.

درحالی‌که در روزهای قبل، سرکردگان رژیم تهدید می‌کردند که ما اگر بخواهیم پادشاه عربستان را ترور می‌کنیم و نیروی نظامی می‌فرستیم و اسم سعودی را از حجاز پاک می‌کنیم، پاسدار احمدی‌نژاد در پیامی به‌مناسبت درگذشت ولیعهد عربستان، پادشاه این کشور را با عرض ادب و احترام، «خادم الحرمین الشریفین، عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان سعودی» توصیف کرده و نوشته است: «از خداوند متعال صبر و شکیبایی جنابعالی و بازماندگان، و سربلندی و بهروزی دولت و ملت عربستان سعودی را مسألت دارم».

معلوم نیست آن عربده‌های پاک کردن نام سعودی از «سرزمین حجاز» را باید باور کرد یا این دعای سربلندی و بهروزی برای پادشاهی آل سعود را؟!

ناظران سیاسی موضع‌گیریهای متناقض رژیم آخوندی را ناشی از ترس و وحشتش از عواقب برملا شدن جنایت تروریستی رژیم در آمریکا می‌دانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0669a839-eb2d-4e8c-ac71-6da46729a098"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات