728 x 90

درگذشت هوادار صدیق مجاهدین نادر اسکندری در هلند

درگذشت هوادار صدیق مجاهدین نادر اسکندری در هلند
درگذشت هوادار صدیق مجاهدین نادر اسکندری در هلند

نادراسکندری از هواداران وفادار مجاهدین در هلند بعد از چندین سال مبارزه با بیماری روز ۲۱شهریور ۱۴۰۱ در هلند درگذشت. وی در فاز سیاسی به‌دلیل فعالیت‌های ضدارتجاعی و هواداری از مجاهدین دستگیر و شکنجه شد و تا آخرسال۶۳ به مدت چهارسال در زندانهای گوهردشت، اوین و قزل‌حصار زندانی بود.

این زندانی سیاسی از بند رسته در شمار ۱۶۰۶ زندانی سیاسی امضاکنندهٔ بیانیهٔ افشای مزدور نفوذی ایرج مصداقی قرار داشت و در فعالیت سیاسی و روشنگری در برابر توطئه‌های وزارت منفور اطلاعات علیه مجاهدین و مقاومت ایران همواره غیرتمند و فعال بود.

نادر اسکندری در فعالیت‌های هواداران مجاهدین و تظاهرات افشاگرانه علیه رژیم ضدبشری آخوندی فعالانه شرکت می‌کرد و در آخرین روزهای زندگیش به‌رغم شدت بیماری در مراسم سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین در نیمه شهریور۱۴۰۱ شرکت کرد.

اشرف نشان صدیق نادر اسکندری در کلیپی در بستر بیماری خطاب به رهبری می‌گوید: از زمانی که سازمان مجاهدین خلق ایران را شناختم و اسم شماها را شنیدم، زندگیم پر از عشق و زیبایی و صمیمیت و صداقت بوده و من در دریایی از صداقت و زیبایی زندگی کردم.

 

درگذشت این هوادار صدیق مجاهدین را به یارانش، به‌ویژه اشرف‌نشانها در هلند تسلیت می‌گوییم.

 

 

درگذشت هوادار صدیق مجاهدین نادر اسکندری در هلند درگذشت هوادار صدیق مجاهدین نادر اسکندری در هلند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03de3b50-4fa4-4278-a84b-8c2e1cd7c29b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات