کیهان خامنهای: آقای هاشمی! منطق امام خلاف منطق شماست, این اتهام را که ما با جهان قهر هستیم, آمریکاییها به ما میزنند
ارگان ولیفقیه ارتجاع نسبت به حرفهای اخیر رفسنجانی که اخیراً با استناد خمینی و با حمله به سیاستهای خامنهای گفته بود «نمیتوانیم با جهان قهر باشیم و به تکامل فکر کنیم»، واکنشی تند نشان داد و نوشت: «آقای هاشمی! منطق امام خلاف منطق شماست».
کیهان خامنهای بهنقل از سرمقاله رسالت افزود: مخاطب این سخن آقای هاشمی رفسنجانی کیست. انقلاب اسلامی طی سه دهه گذشته با جهان قهر نبوده است. تنها دو کشور وجود دارد که با ایران قهر هستند؛ آمریکا خود به بستن سفارتخانه در تهران در جریان تسخیر لانه جاسوسی اقدام کرد و بهرغم قرارداد الجزایر، هیچگاه حاضر به عادیسازی روابط با تهران نشد. خود آنها بارها گفتهاند ما تحریمها را برای فلج کردن حکومت ایران اعمال میکنیم. خود آنها بارها گفتهاند گزینه نظامی را روی میز دارند. آنها میگویند ما با شما قهر هستیم. شما چگونه میتوانید به آنها بگویید ما با شما آشتی هستیم؟! ثانیا: این اتهام را که ما با جهان قهر هستیم، آمریکاییها به ما میزنند. این اتهام نباید از زبان یک سیاستمدار باتجربه در داخل صادر شود.
ارگان ولیفقیه ارتجاع بهنقل از همین مطلب خطاب به رفسنجانی افزوده است: «چگونه است ایشان چنین نسخه غیرمنطقی و غیرعقلانی را اکنون که قرار است عقلانیتی در رابطه خارجی اعمال کنیم، تجویز میکنند؟ هنر تعامل این نیست با آنها توافق کنیم از راهی که آمدهایم برگردیم. این یعنی به باد دادن همه دستاوردها و آرمانهای نجاتبخش امام خمینی!
پاسخگویی باند رفسنجانی به باند خامنهای: «آقای هاشمی مسالهشان شخصی نبوده و اصلاح کشور را خواستار بودهاند, آقای روحانی با ایستادگی پیش خواهد رفت»
در همین حال، حسین مرعشی از نفرات رفسنجانی در مصاحبه با یک رسانه باند مغلوب، به جوابگویی به باند خامنهای پرداخت و با گوشزد کردن شکست مهندسی خامنهای و یادآوری اینکه آخوند روحانی در طرف رفسنجانی است، گفت:
«آقای هاشمی مسالهشان شخصی نبوده و اصلاح کشور را خواستار بودهاند. هر کمکی که لازم باشد به آقای روحانی میکنند. ولی کار اصلی را آقای روحانی خواهد کرد و با ایستادگی پیش خواهد رفت. روحانی به اندازه کافی تجربه دارد و جلو میرود و همه هم کمکش میکنند. شناختی که من از ایشان دارم این است که ایشان هرگز اهل عقبنشینی نیست.
مرعشی شکست مهندسی خامنهای در نمایش انتخاباتی سال 76 را نیز یادآور شد و با تأکید بر اینکه الآن وضعیت خیلی فرق دارد و حالا دعوا خیلی بالا گرفته است، اضافه کرد:
«در سال 76، دولت هاشمی جزو حامیان خاتمی بود. هنوز صحنه سیاسی کشور آلوده به انواع فشارها و تهمتها و اینگونه پیچیدگیها نبود... . در سال 92 ما در واقع پایان یک دوره را دیدیم که انواع و اقسام تهمتها، فشارها و تخریبها در آن کار کرده بود. بالاخره 8سال است یک عدهیی حاکم بودند که صبح و ظهر و شب تهمت و حرفهای منفی را پمپاژ میکردند. شایعه درست میکردند. همهچیز را زیر سؤال میبردند، بگم بگم میکردند. آقای هاشمی در بالاترین سطح، ورود به صحنه کرده بهعنوان یک شخصیت که شناسنامه انقلاب است و ردصلاحیت میشود. با ردصلاحیت آقای هاشمی بفهمید فضا چگونه بوده است».
هشدار ارگان ولیفقیه ارتجاع به آخوند روحانی فرصت بزرگ تغییر دولت
به تهدید و آسیب تبدیل نشود!
سرمقاله کیهان: «رهبری تأکید کردند؛ نیازی به بررسی مجدد جهتگیریها نیست»
ولیفقیه درمانده ارتجاع بعد از شکست مهندسی نمایش انتخاباتی و در مقابله با رفسنجانی که آشکارا و از موضع بالا او را به زهرخوردن فرامی خواند، هر روز در کیهان آخوندی تلاش میکند، شیخ حسن فریدون روحانی را زیر مهمیز خودش ببرد و او را «بدون هیچ دلیلی» به یک سعید جلیلی معروف به «خاک توسری» تبدیل کند.
ارگان خامنهای در تازهترین دستپخت خود برای حسن روحانی «نقشه راه»! ترسیم کرده و در سر مقالهیی تحت عنوان «نقشه راه دولت یازدهم»، مینویسد:
«این روزها که دولت یازدهم در آستانه شکلگیری است، آنچه که بیش از هر چیزی اهمیت دارد این است که این جابهجایی به یک فرصت بزرگ و مبارک برای نظام جمهوری اسلامی منجر بشود. اما آنچه که میتواند فرصت بزرگ تغییر دولتها را - خدای ناکرده- به تهدید و آسیب احتمالی تبدیل کند، یکی به حاشیه رفتن اولویتهای اصلی کشور و دیگری انحراف از جهتگیریهای صحیح در مدیریت کشور است. در شرایط کنونی همچنانکه رهبری تأکید کردند؛ جهتگیریهای صحیح بر اساس قرائت معتبر امام در همه زمینهها مشخص است و نیازی به بررسی مجدد جهتگیریها نیست.
کیهان آخوندی اضافه کرد: بنابراین آنچه که بهروشنی قابل استخراج است اینکه دشمن با سوگیری تغییر اساسی در رفتار جمهوری اسلامی بهدنبال انحراف در جهتگیریهای صحیح مدیریت کشور است. در این میان- خواسته یا ناخواسته- یک طیف سیاسی، این سابقه را داشته که در این مسیر، جدول دشمن را پر کرده باشد و اینجا محل عبرت از گذشته است. دولت یازدهم باید در عمل مواظب افراطیونی باشد که خط نفوذ به مراکز حساس و تلاش برای انحراف در جهتگیریهای صحیح را دنبال میکنند.
پاسدار اسماعیل کوثری عضو مجلس ارتجاع, نگرانی از خوراندن جام زهر به خامنهای و کابوس رژیم از عملیات کبیر فروغ جاویدان
این روزها مصادف با پذیرش قطعنامه 598 و عملیاتی قادرو مرصاد میباشد که کمتربه اصل و محتوای موضوع پرداخته شده است.
از طرف دیگر فرماندهان و رزمندگان درخواست میکردند که توانمندی دولت و وزرا مانند عراق در جبهه حضور پیدا کنند و باعث تقویت رزمندگان بشوند ولی نه تنها امکانات بههیچوجه اضافه نشد و زمانی که دولت به ظاهر در ستاد کل قوا مسئولیت گرفت موجب پذیرش قطعنامه شد و جام زهر را به حضرت امام نوشاندند.
رئیس ستاد یعنی آقای موسوی گفت پول نداریم، معاونت پشتیبانی و لجستیک گفتند امکانات نداریم یعنی آقای بهزاد نبوی و معاونت تبلیغات و روابط عمومی جناب آقای خاتمی گفتند که مردم خسته شدند و دیگر تمایلی به جبهه ندارند و لذا نه تنها مشکلی را حل نکردند بلکه همین اظهارنظرها باعث شد که البته امام قطعنامه را بپذیرد و جام زهر را بنوشد.
در صورتیکه دیدیم حضرت امام که احتمال تجاوز مجدد دشمن را میداد فرمودند که از دشمن نباید غافل شد ولذا توسط ائمه جمعههای سراسر کشور مخصوصاً مقام معظم رهبری از مردم خواستند که بسوی جبههها حرکت کنند و حضور خودشان را در عمل نشان دهند که آنچنان گسترده و سیلآسا حضور پیدا کردند که همین حضور نشان داد که مسئولان دولتی مردم را نمیشناختند و از طرف دیگر تحلیل غلط ارائه نمودند و دیدیم در جای دیگر از قول آسید احمد آقا، رحمت الله علیه که فرمودند اگر، حضرت امام فرمودند که اگر میدانستم مردم اینگونه به جبههها میآیند قطعنامه را قبول نمیکردم.
چرا بعد از اون همه توطئهها در ضربه زدن به نظام اسلامی (به وی تذکر اتمام وقت داده میشود. م) 30ثانیه 30ثانیه، مردم، جام زهر دادن به حضرت امام و به آشوب کشاندن تهران در سال 78 و با کفش نماز خواندن دختر و پسر کنار هم و آتش زدن عکس امام و رقص و پایکوبی در روز عاشورا و حمله به حسینههای امام حسین و آتش زدن و پاره کردن پرچمهای عزای حسینی در سال 88 را، فراموش کردهاند؟!
ارگان ولیفقیه ارتجاع نسبت به حرفهای اخیر رفسنجانی که اخیراً با استناد خمینی و با حمله به سیاستهای خامنهای گفته بود «نمیتوانیم با جهان قهر باشیم و به تکامل فکر کنیم»، واکنشی تند نشان داد و نوشت: «آقای هاشمی! منطق امام خلاف منطق شماست».
کیهان خامنهای بهنقل از سرمقاله رسالت افزود: مخاطب این سخن آقای هاشمی رفسنجانی کیست. انقلاب اسلامی طی سه دهه گذشته با جهان قهر نبوده است. تنها دو کشور وجود دارد که با ایران قهر هستند؛ آمریکا خود به بستن سفارتخانه در تهران در جریان تسخیر لانه جاسوسی اقدام کرد و بهرغم قرارداد الجزایر، هیچگاه حاضر به عادیسازی روابط با تهران نشد. خود آنها بارها گفتهاند ما تحریمها را برای فلج کردن حکومت ایران اعمال میکنیم. خود آنها بارها گفتهاند گزینه نظامی را روی میز دارند. آنها میگویند ما با شما قهر هستیم. شما چگونه میتوانید به آنها بگویید ما با شما آشتی هستیم؟! ثانیا: این اتهام را که ما با جهان قهر هستیم، آمریکاییها به ما میزنند. این اتهام نباید از زبان یک سیاستمدار باتجربه در داخل صادر شود.
ارگان ولیفقیه ارتجاع بهنقل از همین مطلب خطاب به رفسنجانی افزوده است: «چگونه است ایشان چنین نسخه غیرمنطقی و غیرعقلانی را اکنون که قرار است عقلانیتی در رابطه خارجی اعمال کنیم، تجویز میکنند؟ هنر تعامل این نیست با آنها توافق کنیم از راهی که آمدهایم برگردیم. این یعنی به باد دادن همه دستاوردها و آرمانهای نجاتبخش امام خمینی!
پاسخگویی باند رفسنجانی به باند خامنهای: «آقای هاشمی مسالهشان شخصی نبوده و اصلاح کشور را خواستار بودهاند, آقای روحانی با ایستادگی پیش خواهد رفت»
در همین حال، حسین مرعشی از نفرات رفسنجانی در مصاحبه با یک رسانه باند مغلوب، به جوابگویی به باند خامنهای پرداخت و با گوشزد کردن شکست مهندسی خامنهای و یادآوری اینکه آخوند روحانی در طرف رفسنجانی است، گفت:
«آقای هاشمی مسالهشان شخصی نبوده و اصلاح کشور را خواستار بودهاند. هر کمکی که لازم باشد به آقای روحانی میکنند. ولی کار اصلی را آقای روحانی خواهد کرد و با ایستادگی پیش خواهد رفت. روحانی به اندازه کافی تجربه دارد و جلو میرود و همه هم کمکش میکنند. شناختی که من از ایشان دارم این است که ایشان هرگز اهل عقبنشینی نیست.
مرعشی شکست مهندسی خامنهای در نمایش انتخاباتی سال 76 را نیز یادآور شد و با تأکید بر اینکه الآن وضعیت خیلی فرق دارد و حالا دعوا خیلی بالا گرفته است، اضافه کرد:
«در سال 76، دولت هاشمی جزو حامیان خاتمی بود. هنوز صحنه سیاسی کشور آلوده به انواع فشارها و تهمتها و اینگونه پیچیدگیها نبود... . در سال 92 ما در واقع پایان یک دوره را دیدیم که انواع و اقسام تهمتها، فشارها و تخریبها در آن کار کرده بود. بالاخره 8سال است یک عدهیی حاکم بودند که صبح و ظهر و شب تهمت و حرفهای منفی را پمپاژ میکردند. شایعه درست میکردند. همهچیز را زیر سؤال میبردند، بگم بگم میکردند. آقای هاشمی در بالاترین سطح، ورود به صحنه کرده بهعنوان یک شخصیت که شناسنامه انقلاب است و ردصلاحیت میشود. با ردصلاحیت آقای هاشمی بفهمید فضا چگونه بوده است».
هشدار ارگان ولیفقیه ارتجاع به آخوند روحانی فرصت بزرگ تغییر دولت
به تهدید و آسیب تبدیل نشود!
سرمقاله کیهان: «رهبری تأکید کردند؛ نیازی به بررسی مجدد جهتگیریها نیست»
ولیفقیه درمانده ارتجاع بعد از شکست مهندسی نمایش انتخاباتی و در مقابله با رفسنجانی که آشکارا و از موضع بالا او را به زهرخوردن فرامی خواند، هر روز در کیهان آخوندی تلاش میکند، شیخ حسن فریدون روحانی را زیر مهمیز خودش ببرد و او را «بدون هیچ دلیلی» به یک سعید جلیلی معروف به «خاک توسری» تبدیل کند.
ارگان خامنهای در تازهترین دستپخت خود برای حسن روحانی «نقشه راه»! ترسیم کرده و در سر مقالهیی تحت عنوان «نقشه راه دولت یازدهم»، مینویسد:
«این روزها که دولت یازدهم در آستانه شکلگیری است، آنچه که بیش از هر چیزی اهمیت دارد این است که این جابهجایی به یک فرصت بزرگ و مبارک برای نظام جمهوری اسلامی منجر بشود. اما آنچه که میتواند فرصت بزرگ تغییر دولتها را - خدای ناکرده- به تهدید و آسیب احتمالی تبدیل کند، یکی به حاشیه رفتن اولویتهای اصلی کشور و دیگری انحراف از جهتگیریهای صحیح در مدیریت کشور است. در شرایط کنونی همچنانکه رهبری تأکید کردند؛ جهتگیریهای صحیح بر اساس قرائت معتبر امام در همه زمینهها مشخص است و نیازی به بررسی مجدد جهتگیریها نیست.
کیهان آخوندی اضافه کرد: بنابراین آنچه که بهروشنی قابل استخراج است اینکه دشمن با سوگیری تغییر اساسی در رفتار جمهوری اسلامی بهدنبال انحراف در جهتگیریهای صحیح مدیریت کشور است. در این میان- خواسته یا ناخواسته- یک طیف سیاسی، این سابقه را داشته که در این مسیر، جدول دشمن را پر کرده باشد و اینجا محل عبرت از گذشته است. دولت یازدهم باید در عمل مواظب افراطیونی باشد که خط نفوذ به مراکز حساس و تلاش برای انحراف در جهتگیریهای صحیح را دنبال میکنند.
پاسدار اسماعیل کوثری عضو مجلس ارتجاع, نگرانی از خوراندن جام زهر به خامنهای و کابوس رژیم از عملیات کبیر فروغ جاویدان
این روزها مصادف با پذیرش قطعنامه 598 و عملیاتی قادرو مرصاد میباشد که کمتربه اصل و محتوای موضوع پرداخته شده است.
از طرف دیگر فرماندهان و رزمندگان درخواست میکردند که توانمندی دولت و وزرا مانند عراق در جبهه حضور پیدا کنند و باعث تقویت رزمندگان بشوند ولی نه تنها امکانات بههیچوجه اضافه نشد و زمانی که دولت به ظاهر در ستاد کل قوا مسئولیت گرفت موجب پذیرش قطعنامه شد و جام زهر را به حضرت امام نوشاندند.
رئیس ستاد یعنی آقای موسوی گفت پول نداریم، معاونت پشتیبانی و لجستیک گفتند امکانات نداریم یعنی آقای بهزاد نبوی و معاونت تبلیغات و روابط عمومی جناب آقای خاتمی گفتند که مردم خسته شدند و دیگر تمایلی به جبهه ندارند و لذا نه تنها مشکلی را حل نکردند بلکه همین اظهارنظرها باعث شد که البته امام قطعنامه را بپذیرد و جام زهر را بنوشد.
در صورتیکه دیدیم حضرت امام که احتمال تجاوز مجدد دشمن را میداد فرمودند که از دشمن نباید غافل شد ولذا توسط ائمه جمعههای سراسر کشور مخصوصاً مقام معظم رهبری از مردم خواستند که بسوی جبههها حرکت کنند و حضور خودشان را در عمل نشان دهند که آنچنان گسترده و سیلآسا حضور پیدا کردند که همین حضور نشان داد که مسئولان دولتی مردم را نمیشناختند و از طرف دیگر تحلیل غلط ارائه نمودند و دیدیم در جای دیگر از قول آسید احمد آقا، رحمت الله علیه که فرمودند اگر، حضرت امام فرمودند که اگر میدانستم مردم اینگونه به جبههها میآیند قطعنامه را قبول نمیکردم.
چرا بعد از اون همه توطئهها در ضربه زدن به نظام اسلامی (به وی تذکر اتمام وقت داده میشود. م) 30ثانیه 30ثانیه، مردم، جام زهر دادن به حضرت امام و به آشوب کشاندن تهران در سال 78 و با کفش نماز خواندن دختر و پسر کنار هم و آتش زدن عکس امام و رقص و پایکوبی در روز عاشورا و حمله به حسینههای امام حسین و آتش زدن و پاره کردن پرچمهای عزای حسینی در سال 88 را، فراموش کردهاند؟!