728 x 90

‌وحشت از خشم و نفرت انفجاری

با افزایش خشم و نفرت عمومی نسبت به سران و کارگزاران نظام، باندهای غارتگر نظام تلاش می‌کنند با مقصر نشان‌ دادن همدیگر نقش خود را در جنایت شیوع کرونا بپوشانند.

پاسدار رائفی‌پور از باند خامنه‌ای: «اگر از چین وارد شده سؤال اول خب جلوی هواپیماهایی که از چین داشته می‌آمده را می‌گرفتید خب کی باید می‌گرفت؟ مسئول این کار کی هست؟‌ سازمان هواپیمایی کشور می‌گرفتید وزارت بهداشت دستور می‌دهد همه اینها زیر نظر دولت است».

چیزی که اصلاً اهمیت ندارد جان انسان‌هاست. همهٔ تلاش، صرف رفع اتهام و باز هم لاپوشانی می‌شود و مهم نیست مردم در کف خیابان‌ها پرپر می‌شوند.

یک روزنامهٔ حکومتی با اشاره به توفان خشم عمومی که سراسر نظام را فراگرفته نوشت: «اتهام‌زدن‌ها و فلان کس یا کسان را مقصر دانستن، ما را به سرمنزل مقصود رهنمون نخواهد گشت و این‌ کشتی طوفان‌زده را به ساحل امنی هدایت نخواهد کرد».(روزنامه حکومتی مستقل ۱۷اسفند ۹۸)

این گوشه‌ای از آتشفشان خشم مردمی ا‌ست که کارگزاران را به وحشت انداخته است. یک رسانهٔ حکومتی با اشاره به کشتی سوراخ شدهٔ نظام در دریای توفانی نفرت مردم نوشت: «همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و قرار نیست که کشتی را سوراخ کنیم و توقع داشته باشیم به ره منزل مقصود برسیم».(حسین کنعانی مقدم ـ روزنامه حکومتی مستقل ۱۷اسفند ۹۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71410357-88dc-4598-abe4-68cab2f3602a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات