728 x 90

۹تن از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار تحقیق در مورد مأموران مخفی رژیم آخوندی شدند

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا
  • ۹تن از نمایندگان کنگره آمریکا: مأموران مخفی رژیم ایران مانند کاوه لطف‌الله افراسیابی که با پوش دانشگاهی یا محقق کار می‌کنند، باید به‌عنوان تهدید امنیت ملی آمریکا در نظر گرفته شوند.
  • دادگستری آمریکا باید گامهای بیشتری برای مقابله با این تهدید بردارد و به شناسایی و دستگیری و متهم ساختن مأموران رژیم ایران ادامه بدهد.
  • ایوت هرِل، فرد کلر، مارجوری گرین، جیم هیجدورن، پال گسار، لی زلدین، جف ون درو، برایان بابین و ریک کرافورد

 

۹تن از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار تحقیق در مورد مأموران مخفی رژیم آخوندی به‌عنوان تهدید امنیت ملی آمریکا شدند. پال گلسار یکی از نمایندگان امضا کننده این نامه در نامه‌یی به معاون دادستان کل امور امنیت ملی، شعبات امنیت داخلی و دادگستری آمریکا نوشت:

دادگستری کاوه لطف‌الله افراسیابی را در ۱۸ژانویه به‌عنوان یک مأمور رژیم ایران که مشغول توطئه بوده و در آمریکا ثبت نشده است دستگیر کرد. افراسیابی قانون فارا (FARA) یا ثبت نام خارجیان در آمریکا را نقض کرده است. من بر این اعتقادم که دادگستری اقدام درستی کرده و من شما این اقدام را تحسین می‌کنم. متأسفانهٔ اشخاص زیادی مانند افراسیابی هستند که با پوشش دانشگاهی یا محقق کار می‌کنند. این قبیل افراد بایستی به‌عنوان تهدید امنیت ملی در نظر گرفته شوند. من به‌طور کامل از تلاشهای شما حمایت می‌کنم و مایلم ببینم اداره شما به شناسایی و دستگیری و متهم ساختن مأموران رژیم ایران که فارا را نقض کرده‌اند ادامه بدهد.

 

پال گلسار از سوی ۹نماینده کنگره آمریکا افزود:

-دادگستری آمریکا باید گامهای بیشتری برای مقابله با این تهدید بردارد. من پیشنهاد می‌کنم:

- دادگستری یک نیروی ویژه تشکیل دهد تا کار شناسایی و ردیابی و دستگیری سایر عوامل رژیم ایران که ناقض فارا هستند انجام دهد.

- بودجه این بخش از امنیت ملی را افزایش دهد تا امکانات بیشتری به موارد فارا اختصاص داده شود.

- یک نماینده ویژ‌ه اف.بی.آی به اینکار اختصاص داده شود که کارش به‌طور متمرکز رسیدگی به موارد نقض قانون فارا باشد و در همکاری نزدیک با نیروی ویژه دادگستری باشد.

- لیستی از ناقضین فارا تهیه کند و به همان شیوه «تحت تعقیب اف.بی.آی» آن را منتشر کند.

- تحقیق کند که به چه دلیل رژیم ایران داراییهای خبرنگاران آمریکایی ایرانی تبار برای انتشار گزارشات به نفع این رژیم را از انسداد خارج می‌کند و جریمه نقض فارا را افزایش بدهد (توئیتر پال گسار: ۲۸اسفند۹۹).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f37306a0-0df7-431c-bb42-2f14c08f0f19"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات