728 x 90

۷۰میلیارد دلار از سرمایه‌های مردم در گرداب بورس!

بازار بورس
بازار بورس

ناصر موسوی لارگانی عضو هیأت‌رئیسه مجلسه آخوندی روز شنبه ۲ اسفند به بلعیده شدن سرمایه‌های مردم توسط بورس اشاره کرد و گفت: تعداد افراد دارای کد بورسی از حدود ۱۵۰هزار نفر در سال گذشته به بیش از ۵۰میلیون نفر رسیده؛ این در حالی است که فعالیت در بورس تخصصی است، اما دولت به این موضوع مهم توجه نکرد و در حال حاضر دست‌کم ۱۵۰۰تریلیون ریال معادل ۶۵ تا ۷۰میلیارد دلار از سرمایه مردم ذوب شده است.

وی در تلگرام چندثانیه رژیم افزود: مواردی وجود دارد که یک شرکت کاغذی با سرمایه ۲۰۰میلیارد تومانی با رقم ۳۲۰۰میلیارد تومان به مردم فروخته شده، این در حالی است که این شرکت حتی دفتر مرکزی هم ندارد و سهام فروخته شده‌اش کاغذی بیش نیست.

لارگانی در ادامه به ترفند حکومت برای عبور از ورشکستگی اقتصادی اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور رسماً مردم را دعوت به حضور در بورس کرد و متعاقب آن میلیونها نفر با گرفتن کد بورسی به خرید سهام اقدام کردند و قول داد که از سرمایه مردم در بورس حمایت و حفاظت خواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80fce78a-4187-4d34-9b35-3f6545fbf2f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات