728 x 90

۶ماه کذب محض

روز ۱۲بهمن ۶ماه از گماشته شدن آخوند رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور ولایت گذشت، او در این ۶ماهه چه کرد و چه طرحی داشت؟ دادن وعده‌های دروغ به مردم و تلاش برای بستن شکاف‌های سیاسی در بالای نظام و جلوگیری از قیام.

رئیسی وعده‌ٔ ساخت یک‌میلیون مسکن در سال، حل مشکل معیشت مردم، حل مشکل رتبه‌بندی معلمان، حل مشکل همسان‌سازی حقوق‌ها را می‌داد و در سفرهای استانی‌اش وعده‌های بسیار زیاد دیگری را تکرار کرد؛ اما در ۶ماه گذشته، حتی یک‌ ریال به حقوق مردم اضافه نشده؛ ولی قیمت کالاهای مورد نیاز مردم افسار پاره کرده، بنا بر اعتراف رسانه‌های حکومتی قیمت ۴۸ کالای اساسی در ۶ماه گذشته بین ۲ تا ۸۸درصد افزایش‌یافته! برخی از این اقلام عبارت‌اند از: برنج، شکر نان، میوه، گوشت، سویا، تعرفه برق، روغن، حبوبات، شیر خشک، دارو و مسکن و اجاره‌بها.

وعده‌های رئیسی نتیجه‌ٔ معکوس داشته، از جمله: وعده‌ٔ ساخت یک‌میلیون مسکن، نتیجه‌ٔ آن اتوبوس‌خوابی و گرمخانه‌خوابی مردم به‌صورت خانوادگی بود.

حل مشکل رتبه‌بندی معلمان، نتیجه‌ٔ آن سرهم‌بندی طرح و اعتراض و اعتصاب جاری معلمان در سراسر ایران بود.

نتیجه‌ٔ وعده‌ٔ حل معیشت مردم، گرانی‌های سرسام‌آور بود.

اما از این وعده‌هایی که از ابتدا مشخص بود که دروغ است اگر بگذریم به‌علت بر سرکار آمدن رئیسی می‌رسیم، رئیسی آمده بود تا شکاف را در بالای نظام ببندد و قیامهای مردم را به محاق ببرد؛ اما در این ۶ماه باند خامنه‌ای بر سر برجام چند شقه شده، هر روز هیأتی یا یکی از دانه‌درشت‌های نظام، نامه‌یی در مذمت برجام و توافق می‌نویسد و شکاف در رأس نظام تشدید شده است. هم‌چنین قیام مردم اصفهان و خیزش و اعتراض معلمان تودهنی سختی به رئیسی و خامنه‌ای بود.

آٰری، جلاد ۶۷ آخرین تیر ترکش خامنه‌ای بود که به‌جای هدف در باتلاق بحرانها فرود آمد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/433809f0-43b5-43af-845c-7eec2ea1152a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات