728 x 90

۵۰نماینده کنگره آمریکا به لغو معافیت‌های اتمی رژیم ایران فراخوان دادند

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

پنجاه تن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه ۲۷تیر ۹۸ طی نامه‌یی به دونالد ترامپ به لغو معافیتهای اتمی حکومت آخوندی فراخوان دادند. در پی تخلفات حکومت آخوندی از تعهداتش در برجام و در پی هشدارهای پی‌درپی اتحادیه اروپا و آمریکا به رژیم در رابطه با افزایش غنی‌سازی و انباشت اورانیوم ۵۰نماینده کنگره خواهان لغو کلیه معافیتهای اتمی رژیم شدند.

۵۰نماینده کنگره آمریکا از دونالد ترامپ خواستند با توجه به اقدامات رژیم ایران، تمامی معافیت‌های این رژیم مرتبط با برنامه هسته‌یی در قالب برجام را لغو کند و آخرین باقی‌ماند‌ه‌های توافق هسته‌یی شکست‌خورده برجام را یکبار برای همیشه از بین ببرد.

نمایندگان کنگره آمریکا نوشتند در حال حاضر این معافیتها به رژیم ایران اجازه می‌دهد با دیگر کشورهایی که هنوز به برجام متعهد هستند، در سه سایت هسته‌یی فردو، اراک و نیروگاه اتمی بوشهر، همکاری کند. پیش از این شماری از اعضای برجسته سنای آمریکا خواستار لغو کامل همه معافیتهای رژیم در چارچوب برجام به‌خاطر کاهش تعهدات برجامی حکومت آخوندی شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/87a92b19-e47f-43c0-9a87-e9098dddf393"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات