728 x 90

۳۷۷شرکت دولتی (بنیادهای متعلق به خامنه‌ای و سپاه) رسماً ۶۰درصد بودجه کل کشور را می‌بلعند

فساد آخوند ها
فساد آخوند ها

۳۷۷شرکت دولتی یا در واقع همان بنیادهای متعلق به خامنه‌ای و سپاه رسماً ۶۰درصد بودجه کل کشور را می‌بلعند، شرکتهایی که سودشان به جیب خامنه‌ای و پاسداران می‌رود و زیانشان را از جیب مردم تأمین می‌کنند. گزارشی در این مورد:

شرکت‌های دولتی یکی از مهم‌ترین سیاه‌چاله‌های بودجه آخوندها هستند، بنگاه‌هایی که تماماً متعلق به بیت خامنه‌ای، سپاه پاسداران، آستان‌قدس و دولت هستند، شرکتهایی که ۶۰درصد بودجه کشور را می‌بلعند اما به‌گفته آخوند موسوی لارگانی، همین شرکتها اکثراً «زیان‌ده» هستند!

روز ۲۳آذر۱۴۰۰ آخوند لارگانی گفت: «ما ۳۷۷شرکت دولتی داریم که ده‌تا یا حتی کمتر از ده‌ تایشان بیش از ۹۶درصد بودجه را به خودشان اختصاص می‌دهند! و ۹۴درصد سود کل شرکتها را می‌برند! و در واقع باقی مانده سود را آن ۶درصد باقی مانده می‌برند!

از سوی دیگر روز ۲۴آذر۱۴۰۰کانال تلگرامی پاسدار قالیباف در گزارشی از قول حمید پور‌محمدی معاون امور اقتصای سازمان برنامه و بودجه رژیم نوشت: «در سال۹۹ تعداد ۱۴۸شرکت دولتی زیان‌ده، ۷۰شرکت سود سربه‌سر و ۱۵۹شرکت سودده بوده‌اند».

محسن زنگنه رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس ارتجاع در همان روز ۲۴آذر گفت: حتی نمایندگان از نظارت بر چگونگی چرخه مالی این شرکتها حذف شده‌اند.

شرکتهایی که عمدتاً متعلق به بنیادهای خامنه‌ای و سپاه هستند و مانند اختاپوس بر اقتصاد ایران خیمه زده‌اند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec3c2135-5ea3-4489-96ed-3ccd3a114951"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات