728 x 90

۳میلیون سرباز فراری در رژیم آخوندی و دست کردن در جیب جوانان

خدمت سربازی در رژیم آخوندی
خدمت سربازی در رژیم آخوندی

ابوالفضل ابوترابی، عضو مجلس ارتجاع و طراح «طرح اصلاح قانون سربازی» رژیم گفت: «با قانون فعلی سه میلیون غایب و سرباز فراری داریم و جوانان را مجرم کرده‌ایم؛ در جامعه‌یی که قانون منطبق بر واقعیت نباشد شهروندان مجرم تلقی می‌شوند، به همین خاطر قانون سربازی فعلی نیازمند تغییر بنیادی است».

روزنامه حکومتی اعتماد آنلاین روز ۱۳فروردین نوشت: در ماه‌های اخیر برخی فعالان توئیتری در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «از سربازی بگو» از اجباری بودن خدمت ۲ساله وظیفه انتقاد و روایت‌های شخصی خود را از تاثیر سربازی اجباری بر زندگی‌هایشان بازگو کردند... حالا در آغاز سال۱۴۰۰ این موج شدت بیشتری گرفته است.

بر اساس طرح اصلاح قانون سربازی که توسط ابوترابی مطرح شده است، منابع مالی این طرح برای پرداخت حقوق به سربازان جذب‌شده، با دست بردن در جیب جوانانی که به سربازی نرفته‌اند تأمین می‌شود.

به گفته وی جوانانی که به خدمت نیامده‌اند باید مالیات بر امنیت را بر اساس جدول خدماتی که تنظیم شده، تا سن ۵۰ سالگی پرداخت کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40c68cf5-af08-4948-b6e4-de650c9fc9aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات