728 x 90

۱۹کشته در اثر سقوط اتوبوس تهران به گنبد در سوادکوه / تسلیت مریم رجوی

سقوط اتوبوس تهران به گنبد در سوادکوه
سقوط اتوبوس تهران به گنبد در سوادکوه

 بامداد پنجشنبه ۱۹ دیماه ۹۸ در محور سوادکوه منطقه خطیر کوه، یک دستگاه اتوبوس که از مقصد تهران به سمت کلاله در حرکت بود واژگون شد که متاسفانه ۱۹ نفر از هموطنان مان در این سانحه جان باختند و ۲۳ نفر مصدوم شدند.

 

تسلیت مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران به بازماندگان قربانیان اتوبوس تهران-گنبد:

 

منطقه خطیرکوه در بخشی از البرز مرکزی واقع شده که از شمال به شهرستان سوادکوه، از جنوب به شهرستان سمنان (شهمیرزاد) محدود می شود.

 

خاطر نشان می‌شود در بررسی علل افزایش تصادفات جاده‌یی در میهن اشغال شده صرف‌نظر از سوء‌مدیریتها و باندهای دزد و چپاولگر حاکمیت فاسد آخوندی، به اعتقاد بسیاری از کارشناسان داخلی و بین‌المللی راه و ترابری، باید روی نبود جاده‌های استاندارد و زیرساختهای ترابری، وجود وسائل نقلیه فرسوده و بعضاً از دور خارج شده، نبود علائم ایمنی در راه‌ها و جاده‌های کشور، رشد جمعیت و افزایش آمار خودروها، رد پای فقر و فشارهای اقتصادی بر رانندگان دست گذاشت.

ایران با ۸۰۰۰۰۰تصادف جاده‌یی در سال (یک و نیم برابر میانگین جهانی) از حیث آمار در رتبه اول مرگبارترین حوادث جاده‌یی در جهان قرار دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1594ec3-bc5b-4c74-92ff-008e4691b488"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات