728 x 90

۱۸میلیارد دلاری که بر باد رفت

کنفرانس خبری ۲۲مهر روحانی یک نمایش مضحک با سناریوهای تکراری بود طوری که رسانه‌های باند خودش هم نوشتند: «این مصاحبه‌های تشریفاتی که خبرنگاران تعیین می‌شوند و سؤالات مشخص دارند، خیلی افکار عمومی را در این شرایط اقناع نمی‌کند، چون مردم تمام دغدغه‌شان آن چیزی است که به‌عینه در سیاست و بر سر سفره‌شان می‌بینند».(روزنامه حکومتی آفتاب نیوز ۲۳مهر)

اما یکی از موضوعاتی که در دعوای غارتگران بیرون زد، بر باد رفتن ۱۸میلیارد دلاری بود که با ارز ۴۲۰۰تومانی غیب شد.

روحانی در کنفرانس خبری ۲۲مهر: «این حرف، حرف کاملاً غلطی هست که ۱۸میلیارد آقا بر باد دادید، نخیر، بر باد ندادیم، ۱۸میلیارد دادیم به مردم».

کیهان خامنه‌ای با تأکید بر این نکته که «اگر بر باد نرفته کجا رفته؟» نوشت: «اگر روحانی معتقد است ۱۸میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰تومانی بر باد نرفته و آن را به مردم داده‌اند، پس چرا هیچیک از دولتمردان و از جمله خود آقای رئیس‌جمهور حاضر نیستند مسئولیت آن را برعهده بگیرند»؟

دعوای کیهان این نیست که با این پول چه دردهایی از مردم درمان می‌شد، دعوا این است که پول کجا رفته؟ و چرا همه‌اش به جیب دلالان دولتی رفته است؟

تی‌نیوز در تیتر مطلبش نوشت: «رانت ارزی ١٨میلیارد دلاری به جیب مردم رفت یا دلالان»؟

و مشرق نیوز پاسخ داد: «رانت ۱۳۰هزار میلیاردی به جیب رانت‌خواران رفت نه مردم».

در این میان هیچ رسانهٔ حکومتی نگفت با ۱۳۰هزار میلیارد تومان سود حاصل از ارز جهانگیری به هر خانواده ۴نفره، ۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان می‌رسید و بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc969cf0-a029-435b-91f9-9cb21c2551bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات