728 x 90

قیام سراسری، شماره ۲۳۹

۱۵۳ امین روز قیام، تهاجم به پایگاه بسیج در کرج و تجمعات اعتراضی در تهران، تبریز، قم و بندرعباس

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۲۳۹

۱۵۳ امین روز قیام، تهاجم به پایگاه بسیج در کرج و تجمعات اعتراضی در تهران، تبریز، قم و بندرعباس

تظاهرات شبانه در مهاباد با شعارهای نه ملا نه شاهی، حکومت شورایی

 

چهارشنبه شب ۲۶بهمن در صدوپنجاه‌وسومین شب قیام سراسری، جوانان شورشگر در محمد شهر کرج پایگاه بسیج همایون ویلا را با پرتاب کوکتل مورد تهاجم قرار دادند.

سه‌شنبه شب جوانان شورشگر در دهلران که قصد تخریب مجسمه میدان بسیج در این شهر را داشتند، با مزدران رژیم که مانع این کار شدند درگیر شدند. در این درگیری دو تن از جوانان و دو تن از مأموران امنیتی و مزدوران بسیجی زخمی شدند.

در تهران در مناطق مختلف، از جمله شهرک باقری، محله نیاوران و نارمک شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر دیکتاتور» از ساختمانها طنین‌انداز شد.

در مهاباد جوانان شورشگر با روشن کردن آتش در خیابان تظاهرات شبانه برپا کردند و شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» و «نه ملا نه شاهی، حکومت شورایی» سر دادند.

روز چهارشنبه در تهران بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و بی‌اعتنای رژیم به خواسته‌هایشان در مقابل مجلس ارتجاع دست به اعتراض زدند. کارکنان کشتی سازی بندرعباس در اعتراض به عدم دریافت حقوق و مزایای معوقه‌شان دست به اعتصاب و تجمع زدند.

روز سه‌شنبه خانواده‌های دختران دانش‌آموز که در مدارس قم از آذرماه به‌طور زنجیره‌ای مسموم شده‌اند در مقابل فرمانداری این شهر تجمع اعتراضی برپا کردند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۷بهمن ۱۴۰۱ (۱۶ فوریه ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd55d90d-02e3-43fc-8ae2-9f3b614336e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات