728 x 90

قیام سراسری، شماره ۲۱۵

۱۱۰ امین روز قیام، تظاهرات شبانه و به آتش کشیدن مجسمه و بنرها و بیلبوردهای قاسم سلیمانی در نقاط مختلف

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۲۱۵

۱۱۰ امین روز قیام، تظاهرات شبانه و به آتش کشیدن مجسمه و بنرها و بیلبوردهای قاسم سلیمانی در نقاط مختلف

سه‌شنبه ۱۳ دیماه در صد و دهمین روز قیام، در سومین سالگرد هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی جوانان شورشگر در نقاط مختلف تهران از جمله خیابان جردن، اتوبان نواب، اتوبان ستاری و بنی هاشم و هم‌چنین در تبریز، اردبیل، کرمانشاه، مشهد، مراغه، یزد، کرمان، رفسنجان بنرها و بیلبوردهای خامنه‌ای و سلیمانی و در تویسرکان مجسمه این دژخیم را به آتش کشیدند. جوانان شورشگر هم‌چنین شورای تبلیغات آخوندی در سنندج، منزل امام جمعه خامنه‌ای در شهر کلمه بوشهر را با کوکتل مورد تهاجم قرار دادند و شعار مرگ بر خامنه‌ای را بر دیوار مجتمع فرهنگی رژیم در ولیعصر تهران نورپردازی کردند.

شامگاه سه‌شنبه در مناطق مختلف تهران چون نارمک، سعادت آباد، امانیه، ‌تهرانپارس و پونک، شعارهای شبانه «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر دیکتاتور» از ساختمانها و بام خانه‌ها طنین‌انداز شد.

سه‌شنبه شب پاسدار قاسم فتح اللهی از سپاه موسوم به محمد رسول‌الله تهران، سرکرده پایگاه بسیج ثارالله مسجد سجاد در محله مختاری، کشته شد (خبرگزاری تسنیم وابسته به نیروی قدس ۱۳دی).

صبح سه‌شنبه مراسم چهلم شهید قیام مهران توانا در فومن با حضور مردم و با شعار «این گل پرپر شده، هدیه به میهن شده» برگزار گردید. در سمیرم رژیم در وحشت از خیزش مردم شمار زیادی از نیروهای سرکوبگر، از جمله صدها مزدور لباس‌شخصی را در سطح شهر مستقر کرد و شمار زیادی از جوانان را دستگیر کردند.

در جوانرود نیروهای سرکوبگر در هفته جاری در هجوم به خانه‌های مردم شمار زیادی از هموطنان را در مناطق مختلف شهر ربودند. در زاهدان نیروهای سرکوبگر در یورش به خانه‌های مردم ۴۰تن را دستگیر کردند.

سپیده قلندری دختر کردی که در آبان ماه در تظاهرات تهران دستگیر شده بود در زیر شکنجه جلادان خامنه‌ای به‌شهادت رسید. پیکر او را یکشنبه ۱۱دی به شرط سکوت خانواده‌اش به آنها تحویل دادند و صبح دوشنبه در مهاباد به خاک سپرده شد.

قضاییه جلادان روز گذشته اعلام کرد که حکم اعدام محمد بروغنی جوان ۱۹ ساله‌ای که در تظاهرات تهران دستگیر شده بود توسط دیوانعالی آخوندها تأیید شده است (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۲دی).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۴ دی ۱۴۰۱ (۴ ژانویه ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8fcce17a-4b89-4f71-a219-5ae9f7f55dbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات